נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - שוטפת

תוצאות חיפוש עבודה

עובד/ת צוות מערכות מידע - למחלקת טכנולוגיות



תאור משרה

ניתוח ואפיון צרכי הלקוח.
מתן שרות ותמיכה ללקוחות הארגון במערך ה- CRM וה CTI, IVR
אינטגרציה בין מערכות CRM למערכות חיצוניות
תמיכה שוטפת במשתמשים.
פיתוח אפליקציות לצורכי מוקד.
קשר עם ספקי התוכנה בנושאי שירות ותמיכה.
כתיבת שאילתות ליצירת דוחות

דרישות תפקיד

עבודה מול DB והיכרות מבני נתונים- לפחות שנה ניסיון
שליטה מלאה ב- SQL- חובה
שליטה ב SSIS -יתרון
ניסיון בפיתוח NET-יתרון
שליטה ב VB+VBA -יתרון
ניסיון בניתוח מערכות-יתרון
הכרות עם מערכות CRM -יתרון
היכרות עם עולם ה contact center -יתרון
יכולת שירותיות גבוהה
יכולת למידה גבוהה
יכולת לעבודה עצמאית
נכונות לעבוד שעות רבות
הכרות עם מערכות CRM -יתרון

מחפש/ת תפקיד מעניין ומאתגר?



תאור משרה

לחברתנו בפ"ת דרוש/ה רכזת תפעול מכירות ובק אופיס-תפקיד מעניין ומאתגר. משרה מלאה א'-ה' מ09:00-18:00 ללא סופי שבוע וחגים, מדובר בתפקיד מגוון של שירות לקוחות טלפוני, ואדמיניסטרציה שוטפת.

דרישות תפקיד

*אחריות
*דינמיות
*עמידה בתנאי לחץ
*יתרון לדובר/ת רוסית

שירות לקוחות פרונטלי



תאור משרה

נציג/ת שירות לקוחות.
התפקיד כולל קבלת וניתוב קהל, בדיקת מסמכים, הזנה ועדכון של נתונים במערכת ממוחשבת, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת נלווית back-office וכיו"ב.
*משרה מידית ומלאה (א-ה 08:00 - 17:00, ב’ - ד', עד 17:30)
המשרה בת"א.

דרישות תפקיד

ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת - חובה
זמינות מידית

דרושה מזכירה למשרד מצליח!!



תאור משרה

למשרד מצליח דרושה מזכירה לעבודת אדמינסטרציה שוטפת!
התפקיד כולל: ניהול יומן, מענה לטלפונים, שירות ללקוחות המשרד, ידע בOFFICE.
שעות העבודה: 08:30-16:30 בימים א'-ה'.
המשרד ממוקם באזור המרכז.

דרישות תפקיד

ניסיון בפקידות-יתרון
ניסיון בשירות לקוחות-יתרון.
נכונות למשרה מלאה.
מגורים באזור המרכז.

למיזם חדש בבאר שבע דרוש מנהל עם רקע במכירות



תאור משרה

למיזם חדש בבאר שבע המשלב פרסום באינטרנט ומכירות טלפוניות דרוש מנהל שילווה את הפרוייקט החל משלב ההקמה ועד לפעילות השוטפת

דרישות תפקיד

נסיון בניהול צוות של מעל ל 20 איש - חובה
נסיון במכירות - חובה
ידע בניהול קמפיין PPC ומסעות פרסום ברשת - יתרון

דרוש נהג עם רישיון מעל 15 טון



תאור משרה

דרוש נהג משאית מעל 15 טון + רישיון מנוף לעבודה שוטפת במחסן חומרי בנין. עבודה בסביבה תומכת ונעימה שכר טוב. העבודה כוללת 6 ימי עבודה בשבוע.

דרישות תפקיד

- רישיון מעל 15 טון
- משרה מלאה

דרוש/ה מנהל/ת כספים לארגון



תאור משרה

דרוש/ה מנהל/ת כספים, לתפקיד הכולל:
1.ניהול כספי ותקציבי בהיקף שנתי של כ- 50 מליון ₪.
2.תכנון ובניית תקציבים ותוכניות עבודה שנתיות, ניטור תקציבי שוטף.
3.אחריות על התחומים: תקציבי מחלקות, הנה"ח, שכר עובדים, שכר לימוד, השקעות.
4.הכנת דיווחים כספיים ותקציביים של העמותה וחברות בנות להנהלה, וועדת כספים, וועד מנהל, חבר נאמנים וכו’. כמן כן, עבודה שוטפת מול משרד רו"ח חיצוני,
5.מתן ייעוץ כלכלי פיננסי ואסטרטגי להנהלה,
6.ניהול עקיף מחלקת רכש ותקציבים,
7.חברות בוועדת מכרזים,
8.התנהלות שוטפת מול משרדי ממשלה לרבות ניהול מו"מ,
9.התנהלות שוטפת מול גופים מוסדיים ופיננסים לרבות ניהול מו"מ,
10.ניהול פרויקטים, לרבות ניהול תקציב פרויקטי בינוי ,
11.הצגת תחומי אחריות מול הוועדות השונות במוסד. ניהול ישיר ועקיף של 8-10 כפיפים(כולל:חשב, חשבי שכר,מנהלי חשבונות וצוות הרכש).

דרישות תפקיד

השכלה פורמלית / אקדמית: רו"ח- חובה! רצוי * עם תואר שני במנהל עסקים.
* ראייה מערכתית.
* יכולת גבוהה בניהול מו"מ.
* יכולת גבוהה בהנעת כפיפים.
* יכולת ייזום והנעת תהליכים.
* יצירתיות ומעוף.
* ייצוגיות, יכולת להציג את ענייני התקציב בצורה נאותה אל מול גורמים חיצוניים.
* יחסי אנוש מעולים.

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות



תאור משרה

לשלוחה מקומית של חב' ציבורית גדולה בפריסה ארצית דרוש/ה מנ"חש עצמאי/ת למאזן לתפקיד המשלב טיפול בכל תחומי ההנ"חש מרמת פקודות יומן, התאמות ספקים/לקוחות, גביה, ניהול הקשר מול הבנקים ועד לסגירת המאזן באופן עצמאי והפקת דוחות כספיים ברמה השוטפת כיד ימינה של המנכ"לית.

דרישות תפקיד

* מנ"חש סוג 3 / מדופלם
* נסיון בכל תחומי ההנ"חש עד למאזן מארגון עסקי (נסיון ממשרד רו"ח אינו מספק!!)
* שליטה מצויינת באקסל
* נכונות למשרה מלאה ותובענית בשעות כולל ימי ו' לסירוגין
* נכונות לעבודה באיזור כפר סבא
* יכולת התבטאות גבוהה בעברית בכתב ובעל פה

דרושים כלכלן | כלכלנית תמחור



תאור משרה

לחברה תעשיתית גדולה נדרש כלכלן/ית לתחומי תמחור ותקציב.
כפיפות לסמנכ"ל כספים, אחריות מלאה לתהליכי התמחור בחברה עפ"י מודלים שונים,
בנית עצי מוצר, בקרה שוטפת, סיוע בתהליכי תקציב ובקרה.

דרישות תפקיד

* בוגר תואר בכלכלה / מנע"ס מאוניברסיטאות מוכרות.
* ניסיון של שנה ומעלה בתהליכי תמחור בסביבה תעשיתית.
* הכרות מע' ERP - יתרון

דרוש/ה כלכלן תקציב ובקרה



תאור משרה

לחברה קמעונאית גדולה באיזור המרכז דרוש כלכלן לצוות תקציב ובקרה.
אחריות לתכנון ובנית תצקיב שנתי, בקרה שוטפת תכנון מול וביצוע וליווי פרויקטים כלכליים.

דרישות תפקיד

בוגר תואר בכלכלה, MBA - יתרון
ניסיון של שנתיים בארגון מסחרי בתחומי תקציב, בקרה, ניתוחי כדאיות
שליטה במע' ממוחשבות, אקסל בפרט
יכולת עבודה עצמאית
נמצאו 26 משרות לחיפוש זה 1<2>3