נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - קרנות

תוצאות חיפוש עבודה
דרוש/ה מנח"ש מרכז 13-12-2015

דרוש/ה מנח"ש



תאור משרה

לחברת הייטק מוכרת בתל-אביב דרוש/ה מנח"ש בעל/ת ידע ונסיון מוכח בכל תחומי ההנח"ש עד מאזן, לתפקיד מאתגר ורב אחריות בצוות מצומצם, הכולל אחריות לתחומי ספקים ולקוחות, כולל קשר עם גורמי חוץ, מעורבות בהכנת דוחות לשלטונות ודוחות כספיים כיד ימינה של חשבת החברה.

דרישות תפקיד

* מנח"ש 2-3, בעלת 3-5 שנות נסיון בסביבה עסקית דינמית (יתרון לנסיון בהייטק),
* רמה אישית גבוהה , יכולת לימוד מהירה, סקרנות, ערנות, מעורבות גבוהה בנעשה,
* יחסי אנוש מצויינים,
* שליטה באקסל, יתרון לנסיון עבודה על מערכת ERP ,
* זריזות ותפקוד טוב בעומס, לצד העמקה ויסודיות.
* למשרה מלאה וקבועה בארגון סולידי ואיכותי

דרושים מנהל | מנהלת חשבונות ראשי/ת



תאור משרה

לארגון גדול ומוכר דרושים מנהל/ת מחלקת הנהלת חשבונות, בעל/ת ידע ונסיון מוכח בכל תחומי ההנח"ש עד מאזן, לתפקיד מאתגר ורב אחריות הכולל ניהול צוות של מנח"ש, אחריות לכל תחומי ההנח"ש - עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות, קשר עם גורמי חוץ, מעורבות בהכנת דוחות לשלטונות ודוחות כספיים כיד ימינו של חשב החברה.

דרישות תפקיד

* מנח"ש 3 /מדופלם, בעלת 5-7 שנות נסיון כמהנח"ש ראשי בסביבה עסקית דינמית
* ניסיון ניהולי- חובה!
* רמה אישית גבוהה , יכולת לימוד מהירה, סקרנות, ערנות, מעורבות גבוהה בנעשה,
* יחסי אנוש מצויינים,
* אנגלית ברמה גבוהה
* שליטה באקסל, יתרון לנסיון עבודה על מערכת ERP
* זריזות ותפקוד טוב בעומס, לצד העמקה ויסודיות.
* למשרה מלאה וקבועה בארגון סולידי ואיכותי
מזכיר/ה למחלקה המשפטית בבנק ירושלים והסביבה 13-12-2015

מזכיר/ה למחלקה המשפטית בבנק



תאור משרה

למכון מחקר רפואי גודל ומכובד בירושלים, דרוש/ה רכז/ת אדמנסטרטיבי/ת למילוי מקום לתקופה של כחצי שנה, בין השעות 10:00-18:00, לעבודה הכוללת:
1.עבודת מזכירות שוטפת למכון ולמנהלת המכון- הדפסות, תיוקים, מענה לקהל, תיאומי פגישות וישיבות.
2. כספים- מעקב אחר הזמנות, ניהול קרנות, ניהול החזרי הוצאות.
3. מעבדה- קבלת דגימות כולל הכנסת נתונים למערכת הממוחשבת, מעקב אחר קבלת ומסירת תשובות מעבדה.
4. הוראה- קשר עם סטודנטים

דרישות תפקיד

1.ניסיון אדמיניסטרטיבי/ מזכירותי- הכרחי. 2. ניסיון בעבודה עם כספים-יתרון.
3. תואר אקדמי- יתרון.
4. יכולת לימוד גבוהה, סדר ודייקנות – הכרחי, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודת צוות ועבודה עצמאית, יוזמה, אחריות ואמינות, יכולת ארגון,יכולת לעבוד בתנאי לחץ.
5. שליטה בתוכנות OFFICE
6. כושר ביטוי גבוה בכתב ובע""פ, יכולת ניסוח מכתבים.
7. אנגלית ברמה גבוהה
8.מגורים בירושלים והסביבה

דרוש/ה מזכיר/ת אגף קשרי חוץ - חצי משרה



תאור משרה

לארגון גדול ומוכר, בעל שם עולמי, הממוקם בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת אגף קשרי חוץ - לחצי משרה קבועה.
שעות עבודה: 4 שעות ביום, 13:00-09:00 ( אפשרות לגמישות בשעות). לתפקיד הכולל:
עזרה בטיפול ומעקב אחר קרנות ותורמים.
ניהול משרד שוטף: ניסוח וכתיבת מכתבים, תיוקים, הדפסות.
תיאום וליווי ביקורים וטקסים.
כתיבה וניתוח דו""חות לתורמים הן מילוליים והן תקציביים.
ניסוח ותרגום באנגלית ובעדיפות גבוהה גם בעברית.
עבודה מול גורמים בארץ ובחו"ל.
עבודה שוטפת מול כל תוכנות OFFICE כולל הכנת מצגות POWER POINT .

דרישות תפקיד

תואר אקדמי.
אנגלית- שפת אם. (נדרשת תעודת בגרות בשפת האם). יכולת ניסוח ודיבור ברמה גבוהה מאוד. יתרון גדול לבעל/ת ניסיון קודם בעבודה באנגלית.
עברית - רמה גבוהה.
מעל 3 שנות ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית.
נכונות לעבודה בחצי משרה לטווח ארוך.
היכרות וניסיון בעבודה עם תוכנות אופיס.
יכולת עבודה עצמאית תוך אחראיות מלאה.
יכולת סדר וארגון.
זריזות.
יוזמה לפיתוח תחומי האחראיות.

העבודה בירושלים
נמצאו 4 משרות לחיפוש זה