נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - פרויקטים

תוצאות חיפוש עבודה
איש ארגון ושיטות שונים 10-01-2016

איש ארגון ושיטות



תאור משרה

חברה מובילה בתחום ההנדסה מחפשת איש או"ש ומערכות מידע

דרישות תפקיד

תואר אקדמי בתעשיה וניהול,מערכות מידע-חובה
ניסיון כמיישם פריורטי,
ניסיון בהובלת פרויקטים בתחום האו"ש(ארגון ושיטות) ומערכות מידע

דרושים כלכלנ/ית פיתוח עסקי



תאור משרה

דרושים כלכלנ/ית בעל/ת נסיון של כשנתיים-שלוש, להשתלבות בצוות משלב- ניתוח רווחיות פרויקטים, ביצוע בדיקות כדאיות לפרויקטים ועסקאות, ביצוע אנליזות של שיווק / מכירות, בדיקת החזרי השקעות, ניתוח והפקת דוחות רבים והצגתן להנהלה, כיד ימינה של מנהלת הפיתוח העסקי בארגון.

דרישות תפקיד

* בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה בציון 80 ומעלה. יתרון משמעותי לבוגרי אוניברסיטאות
* נסיון מוכח ככלכלנ/ית מגוונ/ת בארגון עסקי, לרבות בדיקות כדאיות ואנליזות
* אנגלית ברמה גבוהה מאוד
* יכולת טובה לעבודה בצוות!
* נכונות למשרה מלאה ותובענית בשעות
* הופעה יצוגית

דרוש/ה מנהל/ת כספים לארגון



תאור משרה

דרוש/ה מנהל/ת כספים, לתפקיד הכולל:
1.ניהול כספי ותקציבי בהיקף שנתי של כ- 50 מליון ₪.
2.תכנון ובניית תקציבים ותוכניות עבודה שנתיות, ניטור תקציבי שוטף.
3.אחריות על התחומים: תקציבי מחלקות, הנה"ח, שכר עובדים, שכר לימוד, השקעות.
4.הכנת דיווחים כספיים ותקציביים של העמותה וחברות בנות להנהלה, וועדת כספים, וועד מנהל, חבר נאמנים וכו’. כמן כן, עבודה שוטפת מול משרד רו"ח חיצוני,
5.מתן ייעוץ כלכלי פיננסי ואסטרטגי להנהלה,
6.ניהול עקיף מחלקת רכש ותקציבים,
7.חברות בוועדת מכרזים,
8.התנהלות שוטפת מול משרדי ממשלה לרבות ניהול מו"מ,
9.התנהלות שוטפת מול גופים מוסדיים ופיננסים לרבות ניהול מו"מ,
10.ניהול פרויקטים, לרבות ניהול תקציב פרויקטי בינוי ,
11.הצגת תחומי אחריות מול הוועדות השונות במוסד. ניהול ישיר ועקיף של 8-10 כפיפים(כולל:חשב, חשבי שכר,מנהלי חשבונות וצוות הרכש).

דרישות תפקיד

השכלה פורמלית / אקדמית: רו"ח- חובה! רצוי * עם תואר שני במנהל עסקים.
* ראייה מערכתית.
* יכולת גבוהה בניהול מו"מ.
* יכולת גבוהה בהנעת כפיפים.
* יכולת ייזום והנעת תהליכים.
* יצירתיות ומעוף.
* ייצוגיות, יכולת להציג את ענייני התקציב בצורה נאותה אל מול גורמים חיצוניים.
* יחסי אנוש מעולים.

חשב/ת לחברת תקשורת גדולה



תאור משרה

לחברת תקשורת גדולה באיזור המרכז דרוש/ה חשב/ת בעל/ת נסיון של כשנה-שנתיים בחברה ציבורית, לתפקיד הכולל אחריות על כלל הפעילות החשבונאית בחברה, כולל דיווחי מס, תזרים, רוו"ה, תקציבים, מלאים, כדאיות פרויקטים ועסקאות וניהול צוות הנ"חש גדול כיד ימינו של סמנכ"ל הכספים בארגון.

דרישות תפקיד

* רו"ח מוסמכ/ת. יתרון משמעותי ליוצאי ה-BIG 4
* נסיון מוכח כחשב/ת ו/או כעוזר/ת חשב/ת בחברה גדולה - חובה!
* נסיון מחברת ציבורית .
* בקיאות ב-IFRS
* נכונות למשרה מלאה ותובענית מאוד(!) בשעות על בסיס קבוע!!

דרושים אנליסט/ית לחברה מובילה



תאור משרה

לחברה בינלאומית באזור חיפה דרוש/ה אנליסט/ית. לתכנון, בחינה, ניתוח והצעת אלטרנטיבות לפעילות החברה בעתיד לטווח קצר וארוך ופיתוח כלים תומכי החלטה לממונים וליחידות החברה השונות. ביצוע ניתוחים והערכות כלכליות של הזדמנויות עסקיות של תוכניות השקעה של החברה. איתור מוקדי סיכוי וסיכון עתידיים לפעילות החברה בתוך הענף ומחוצה לו על מנת לאפשר לחברה תגובה הולמת בזמן מתאים. פיתוח יישומים ממוחשבים לניתוח ולקבלת החלטות עבור אגף תכנון ופיתוח ועבור גופים נוספים בחברה, ניתוח מגמות בשוק העולמי בכלל ובענף התובלה בפרט, ופיתוח טכניקות חיזוי להשפעת מגמות אלה על פעילות החברה.

דרישות תפקיד

השכלה אקדמאית בתחומים רלבנטיים - כלכלה, מינהל עסקים, תעשייה וניהול, לוגיסטיקה , מימון ושיווק . יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית גבוהה . כישורים ניהוליים לניהול משימות ופרויקטים. שליטה ברמה גבוהה בכל תוכנות ה-OFFICE שליטה בעברית ובאנגלית , כולל ניסוח, פרזנטציה ושיחה.
דרושים כלכלן/ית ירושלים והסביבה 13-12-2015

דרושים כלכלן/ית



תאור משרה

לבנק מוביל דרושים/ות כלכלנ/ית ליווי פרוייקטים למשרה זמנית

דרישות תפקיד

· בדיקה וניתוח של פרויקטים בנדל"ן
· ניתוח דוחות כספיים
· פיקוח ומעקב אחר פרויקטים בנדל"ן
· הבנה כלכלית ופיננסית
· הכנת דו"חות והמלצות לועדת אשראי
· חשיבה עסקית
· - שליטה גבוהה OFFICE
השכלה
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים -חובה
ראיית חשבון / שמאות מקרקעין - יתרון

דרוש/ה כלכלן תקציב ובקרה



תאור משרה

לחברה קמעונאית גדולה באיזור המרכז דרוש כלכלן לצוות תקציב ובקרה.
אחריות לתכנון ובנית תצקיב שנתי, בקרה שוטפת תכנון מול וביצוע וליווי פרויקטים כלכליים.

דרישות תפקיד

בוגר תואר בכלכלה, MBA - יתרון
ניסיון של שנתיים בארגון מסחרי בתחומי תקציב, בקרה, ניתוחי כדאיות
שליטה במע' ממוחשבות, אקסל בפרט
יכולת עבודה עצמאית

דרושים כלכלן/נית לתחום נדל"ן



תאור משרה

לבנק מוביל דרוש/ה כלכלנ/ית נדל"ן.
בדיקה וניתוח של פרויקטים בנדל"ן.
הכנת דו"חות והמלצות לועדת אשראי.
פיקוח ומעקב אחר פרויקטים בנדל"ן.
** עבודה בתל אביב **

דרישות תפקיד

** ניתוח דוחות כספיים של חברות נדל"ן.
דרישות:
** ידע, הבנה וניסיון בניהול פרויקטים בנדל"ן.
** הכרת תחום האשראי הבנקאי והאשראי לנדל"ן בפרט - יתרון.
** ידע וניסיון בתחום המשכנתאות- יתרון.
** הבנה כלכלית ופיננסית.
** ניסיון בניהול מו"מ עם לקוחות.
** תואר אקדמאי חובה + רו"ח או שמאות - יתרון
דרוש/ה מזכיר/ת חברה לירושלים ירושלים והסביבה 13-12-2015

דרוש/ה מזכיר/ת חברה לירושלים



תאור משרה

לחברת הייטק איכותית, העוסקת בפיתוח חדשני בתחום האלקטרוניקה, למשרדי החברה באזור ירושלים, להשתלבות בצוות האדמיניסטרציה דרוש/ה מזכיר/ת חברה, לתפקיד הכולל:
• ביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות שוטפות בעמדת המזכירות והקבלה, כגון: זימון ישיבות ופגישות, ניהול יומנים, מענה טלפוני וניתוב שיחות, צילום מסמכים, הזמנת ציוד משרדי, החתמת טפסי סודיות, דואר ועוד.
• תמיכה כוללת בביקורים ואירוח גורמים חיצוניים (נסיעות, ארוחות וכיבוד ותיאום לוגיסטי)
• תמיכה אדמיניסטרטיבית במשאבי אנוש כגון: עזרה בפרויקטים שונים, ריכוז ועדכון דוחות נוכחות והיעדרות של העובדים, טקסים ואירועים מיוחדים.
• תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקות השונות
• אחריות כוללת על עמדת הקבלה והמזכירות

דרישות תפקיד

ניסיון אדמיניסטרטיבי של 5 שנים לפחות
שליטה בתוכנות Office (Word, Excel, Power point, Outlookׂ)
אנגלית ברמה טובה מאד (דיבור, כתיבה וקריאה)
יכולת עמידה בלחץ וביצוע מטלות שונות בו זמנית
תודעת שירות גבוהה ויחסי מצויינים,מגורים בסביבת ירושלים
גמישות בשעות ומוכנות לשעות נוספות במידת הצורך

דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עורכי דין



תאור משרה

למשרד עורכי דין ייחודי, העוסק בתחום ההגירה וה- Relocation, דרוש/ה מזכיר/ה.
העבודה דינאמית, דורשת מוטיבציה גבוהה מאוד, תשומת לב רבה לפרטים,
יכולת קליטה מהירה, חריצות, אסרטיביות ורצון להצליח בכל משימה. העבודה כוללת את כל פעילויות המשרד:
ניהול וביצוע פרויקטים מגוונים,
הנהלת חשבונות מול לקוחות,
מענה טלפוני,
קבלת קהל,
תיאום פגישות,
דואר,
בנקים,
שרות לקוחות ועוד.

דרישות תפקיד

ניסיון קודם כמזכיר/ה במשרד - חובה
שליטה מלאה ב- Office
נדרשת יכולת ביטוי גבוהה בעל-פה ובכתב בעברית וידע טוב באנגלית.
נדרשת יכולה עבודה עצמאית ותודעת שירות גבוהה מאוד.
נמצאו 17 משרות לחיפוש זה 12