נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - עזר

תוצאות חיפוש עבודה

דרוש/ה מכונאי/ת רכב לבאר שבע



תאור משרה

דרושים מכונאי/ת דרך (מחלץ) לחברת ליסינג מובילה לעבודה בב"ש.
התפקיד כולל: טיפול בתקלות דרך בכל שעות היום, שרות למערכות מיגון ושמע, החלפת מצברים, מנורות, מגבים, פנסים, אנטנות, רצועות ועוד.
בקרה במוסכים, עזרה ותמיכה טכנית לסניפים, טיפול תלת בבית הלקוח.

דרישות תפקיד

ניסיון טכני בתחום הרכב-חובה.
ניסיון בתחום ניידות השרות-רצוי.
רישיון נהיגה בתוקף, הופעה ייצוגית, אוריינטציה שירותית.
העבודה בכל הארץ ומחולקת לפי אזורים. העבודה הינה במשמרות 24 /7 (כולל לילות, שבתות וחגים).
שכר ורכב צמוד, תנאים טובים למתאימים ואפשרויות קידום נרחבות.

מזכיר/ת מחלקה בחברת הייטק



תאור משרה

ארגון מוכר ואיכותי דרוש/ה מזכיר/ה לתפקיד המשלב אחריות לניהול המחלקה על כל הבטיה, כולל ניהול לו"ז, עבודה מול מנהלים ומול ראשי צוותים, תאום פעילות של גורמים מרובים, הכנת חומרים ומצגות, עזרה בנושאי רווחה,חשבוניות,שליחים,
עבודה מול ספקים,הזמנות רכש,דיווח נוכחות ועוד. למעוניינים/ות להיכנס לחברה גדולה ולהשתלב בה!

דרישות תפקיד

* תואר אקדמאי-חובה!
* ניסיון מזכירותי משמעותי בן שנתיים לפחות-חובה!
* שליטה בכל תוכנות האופיס- חובה!
* שליטה באנגלית
* יחסי אנוש מעולים, תודעת שרות גבוהה, לצד אסרטיביות, תקתקנות,יכולת הנעה והשפעה,יכולת עבודה בצוות
* נכונות למשרה מלאה

אדמינסטרטור/ית להייטק



תאור משרה

לחברת הייטק איכותית,בנ"ל ומצליחה, בחיפה, דרוש/ה מזכיר/ת חברה, לעבודה במשרה מלאה בין השעות 07:00-16:00,(עם פתיחת המשרד) 5 ימים בשבוע, לאחריות בלעדית על עמדת האדמנסטרציה בחברה, כולל מתן סיוע משרדי למחלקות השונות לרבות מחלקת משאבי האנוש והנהלת החברה, סיוע בקשר עם ספקים, ארגון ארועים, עזרה לעובדים, ניתוב שיחות ודואר ועוד.

דרישות תפקיד

תואר אקדמי
אנגלית ברמה גבוהה- בעיקר במענה טלפוני לחברות בנות ולקוחות חו""ל והתכתבות בדוא""ל
שליטה ב-OFFICE
נסיון משרדי בסביבה עסקית/בנ""ל
יכולת עבודה מדי יום בין השעות 07:00-16:00
אחריות אישית,אמינות,דסקרטיות, יכולת עבודה מסודרת
יציבות תעסוקתית וזיקה חזקה לתחום המשרדי
מגורים בחיפה והסביבה
דרוש/ה מזכיר/ת חברה לירושלים ירושלים והסביבה 13-12-2015

דרוש/ה מזכיר/ת חברה לירושלים



תאור משרה

לחברת הייטק איכותית, העוסקת בפיתוח חדשני בתחום האלקטרוניקה, למשרדי החברה באזור ירושלים, להשתלבות בצוות האדמיניסטרציה דרוש/ה מזכיר/ת חברה, לתפקיד הכולל:
• ביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות שוטפות בעמדת המזכירות והקבלה, כגון: זימון ישיבות ופגישות, ניהול יומנים, מענה טלפוני וניתוב שיחות, צילום מסמכים, הזמנת ציוד משרדי, החתמת טפסי סודיות, דואר ועוד.
• תמיכה כוללת בביקורים ואירוח גורמים חיצוניים (נסיעות, ארוחות וכיבוד ותיאום לוגיסטי)
• תמיכה אדמיניסטרטיבית במשאבי אנוש כגון: עזרה בפרויקטים שונים, ריכוז ועדכון דוחות נוכחות והיעדרות של העובדים, טקסים ואירועים מיוחדים.
• תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקות השונות
• אחריות כוללת על עמדת הקבלה והמזכירות

דרישות תפקיד

ניסיון אדמיניסטרטיבי של 5 שנים לפחות
שליטה בתוכנות Office (Word, Excel, Power point, Outlookׂ)
אנגלית ברמה טובה מאד (דיבור, כתיבה וקריאה)
יכולת עמידה בלחץ וביצוע מטלות שונות בו זמנית
תודעת שירות גבוהה ויחסי מצויינים,מגורים בסביבת ירושלים
גמישות בשעות ומוכנות לשעות נוספות במידת הצורך

דרוש/ה מזכיר/ת אגף קשרי חוץ - חצי משרה



תאור משרה

לארגון גדול ומוכר, בעל שם עולמי, הממוקם בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת אגף קשרי חוץ - לחצי משרה קבועה.
שעות עבודה: 4 שעות ביום, 13:00-09:00 ( אפשרות לגמישות בשעות). לתפקיד הכולל:
עזרה בטיפול ומעקב אחר קרנות ותורמים.
ניהול משרד שוטף: ניסוח וכתיבת מכתבים, תיוקים, הדפסות.
תיאום וליווי ביקורים וטקסים.
כתיבה וניתוח דו""חות לתורמים הן מילוליים והן תקציביים.
ניסוח ותרגום באנגלית ובעדיפות גבוהה גם בעברית.
עבודה מול גורמים בארץ ובחו"ל.
עבודה שוטפת מול כל תוכנות OFFICE כולל הכנת מצגות POWER POINT .

דרישות תפקיד

תואר אקדמי.
אנגלית- שפת אם. (נדרשת תעודת בגרות בשפת האם). יכולת ניסוח ודיבור ברמה גבוהה מאוד. יתרון גדול לבעל/ת ניסיון קודם בעבודה באנגלית.
עברית - רמה גבוהה.
מעל 3 שנות ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית.
נכונות לעבודה בחצי משרה לטווח ארוך.
היכרות וניסיון בעבודה עם תוכנות אופיס.
יכולת עבודה עצמאית תוך אחראיות מלאה.
יכולת סדר וארגון.
זריזות.
יוזמה לפיתוח תחומי האחראיות.

העבודה בירושלים

דרוש/ה מזכיר/ה לאגף מכון מחקר



תאור משרה

דרוש/ה מזכיר/ה לאגף מכון מחקר, לתפקיד אדמנסטרטיבי רחב , הכולל:
• תיאום ישיבות של מנהלת אגף המכון.
• טיפול בדברי הדואר ובבקשות השונות המתעוררות ע"י צוות המכון, כעריכת פגישות ועידה (Video Conference), תיאום הרצאות, החזרי נסיעות וכו’.
• מענה לפניות טלפון בעברית ובאנגלית.
• טיפול שוטף בפגישות ועדות המכון – זימון חברי הוועדות, תיאום דרכי הגעתם, הכנת חומרים לישיבות וארגון החדר.
• תיוק.
• הזמנת כיבוד וציוד.
• שונות – הכנסת הזמנות למעטפות, צילומים, עזרה בהקמת קבוצות אנשי קשר וכו’

- העבודה בבאר שבע

דרישות תפקיד

• אנגלית ברמה גבוהה : יכולת ניסוח מכתבים באנגלית, הבנת טקסטים וניהול שיחות עם חוקרים מחו"ל.
• ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית.
• סבלנות ואדיבות לפונים השונים
• סדר, יכולת ארגון ותיאום פגישות בין מספר רב של משתתפים.
• יחסי אנוש טובים, רצינות, אחריות נמרצות ויוזמה.
• נכונות לעבודה בשעות נוספות גם לעיתים בהתראה קצרה.

דרושים מאבטחים למשרה מאתגרת



תאור משרה

ליחידת האבטחה של מעברי משרד הביטחון באזור השומרון דרושים בודקים/ ות בטחוניים/ות.

המשרה כוללת: בידוק אדם, כבודה וטובין באמצעות עזרים טכנולוגיים מתקדמים.
תחילת העבודה מותנית במעבר קורס מסמיך של משרד הביטחון (בתשלום).
שכר שעתי- 26 ש"ח לשעה + תגמול עבור שעות נוספות!! תנאים סוציאליים מלאים
הסעות ממקום המגורים לעבודה הלוך ושוב
ארוחות, קרן פנסיה, אפשרויות קידום וסביבה דינמית ואיכותית

דרישות תפקיד

בוגרי צבא/ שירות לאומי
12 שנות לימוד
עבר ללא דופי
בריאות תקינה

דרוש/ה פקיד/ת זימון תורים



תאור משרה

דרוש/ה פקיד/ת זימון תורים לרשת מרפאות רפואית מובילה לעבודה בסניף ת"א.
התפקיד כולל עזרה אדמיניסטרטיבית להנהלה, זימון תורים, מענה טלפוני וכו'.

העבודה במשרה מלאה: א' - ה' 9 ש"ע ביום. שכר ותנאים טובים למתאימים ואפשרויות קידום נרחבות.

דרוש/ה פקיד/ת תאום ובקרה



תאור משרה

דרוש/ה פקיד/ת תאום ובקרה לחברה מסחרית גדולה במרכז. התפקיד כולל הזדכות מתקינים, קבלת כסף מהמתקינים, בדיקה ותאום מול קבלות/חשבוניות, הזדכות בשטח – נסיעה למוקד מפגש עם טכנאים/מתקינים, איסוף כספים וזיכוי, עבודה שוטפת במחלקה – דוחות, קליטת נתונים למערכת. העבודה כרוכה בנסיעות מחוץ למשרד, מסגרת העבודה השוטפת במשרד נקבעת בהתאם למוקדי הלחץ במחלקה, עזרה במשימות דחופות במחלקה.

העבודה במשרה מלאה: א' – ה' 8:00-17:00 + נכונות למתן שעות נוספות במידת הצורך. שכר ותנאים מעולים למתאימים ואפשרויות קידום נרחבות.

דרישות תפקיד

חובה ניסיון עבודה משרדית בסביבה ממוחשבת, רישיון נהיגה – חובה.

דרוש/ה פקיד/ה זמנית



תאור משרה

דרוש/ה פקיד/ה זמנית (אופציה לקבועה) למחלקת נסיעות מבחן ואולם תצוגה ליבואנית רכב מובילה לעבודה בסניף ת"א. התפקיד כולל מענה טלפוני ועזרה אדמינסטרטיבית לאנשי מכירות באולם ולאנשי נסיעות מבחן, ביצוע תאומים ללקוחות. חובה יכולת ניסוח בכתב ובעל פה ברמה גבוהה, שליטה מלאה בכל יישומי האופיס, הופעה ייצוגית, ניסיון קודם בתחום האדמניסטרציה לפחות שנתיים.

העבודה במשרה מלאה: א' - ו' 08:00-18:00 + יום ו' 08:00-14:00. שכר ותנאים טובים למתאימים.
נמצאו 12 משרות לחיפוש זה 12