נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - עולם

תוצאות חיפוש עבודה

5000,10000,15000 הם רק הבונוסים שאת/ה יכול/ה לעשות אצלנו!!!!



תאור משרה

הידעת?
בזק בינלאומי, הנה ספקית שירותי האינטרנט והתקשורת הבינלאומית, הגדולה והמובילה בישראל.
החברה מספקת פתרונות תקשורת כוללים ללקוחות בתחומי הטלפוניה, האינטרנט, אינטגרציה לעסקים, הוסטינג, תקשורת נתונים ואבטחת המידע.
במוקד השירות והמכירה של בזק בינלאומי, בקרית מלאכי, תהינו מבונוסים גבוהים (של אלפי שקלים בחודש וללא הגבלה), עבודה בסביבה טכנולוגית, אווירה דינמית ומגוון מסלולי פיתוח אישיים ומקצועיים.
אז אם אתם "נושמים" מכירות, בעלי/ות כושר שכנוע ויכולת ניהול מו"מ אנחנו מזמינים אותך להיות חלק מהחברה שהיא יותר ממספר 1 !
** הכשרה איכותית על חשבוננו - מספר המקומות מוגבל **

דרישות תפקיד

מוטיבציה גבוהה להצלחה
כושר ביטוי מצוין
ניסיון מעולמות מכירה שונים - יתרון (לא חובה)
יכולת לנהל שיחה בשפה הרוסית- יתרון משמעותי

עובד/ת צוות מערכות מידע - למחלקת טכנולוגיות



תאור משרה

ניתוח ואפיון צרכי הלקוח.
מתן שרות ותמיכה ללקוחות הארגון במערך ה- CRM וה CTI, IVR
אינטגרציה בין מערכות CRM למערכות חיצוניות
תמיכה שוטפת במשתמשים.
פיתוח אפליקציות לצורכי מוקד.
קשר עם ספקי התוכנה בנושאי שירות ותמיכה.
כתיבת שאילתות ליצירת דוחות

דרישות תפקיד

עבודה מול DB והיכרות מבני נתונים- לפחות שנה ניסיון
שליטה מלאה ב- SQL- חובה
שליטה ב SSIS -יתרון
ניסיון בפיתוח NET-יתרון
שליטה ב VB+VBA -יתרון
ניסיון בניתוח מערכות-יתרון
הכרות עם מערכות CRM -יתרון
היכרות עם עולם ה contact center -יתרון
יכולת שירותיות גבוהה
יכולת למידה גבוהה
יכולת לעבודה עצמאית
נכונות לעבוד שעות רבות
הכרות עם מערכות CRM -יתרון

מחפש עבודה לטווח הרחוק?



תאור משרה

לחברה המשווקת הטבות למחזיקי כרטיסי אשראי דרושים נציגי מכירות ל4 מוקדים ברחבי הארץ: באר שבע, בני ברק, חיפה וראש פינה. מדובר בהזדמנות נהדרת עבורכם/ן להיכנס לעולם המוקדים הטלפוניים, להשפיע על הצלחתה של הפעילות, להוכיח יכולות, לבנות קשרים בין אישיים ולהשפיע על האווירה במקום העבודה. נציגי/ות המוקדים יקבלו הכשרה מקצועית ומקיפה.
* המשרה מתאימה לאימהות וסטודנטים.
* העבודה במשמרות בוקר וערב, שישי לסירוגין.


דרישות תפקיד

* אוריינטציה למכירות- חובה!
* ניסיון במכירות- יתרון!

נציגי/ות שירות מכירות וטלמרקטינג בתחום הפרסום מהבית או מהמשרד



תאור משרה

לחברה בצמיחה, אנרגטית וחדשנית.
אנחנו מגייסים אנשי שיווק/טלמרקטינג בתחום הפרסום
המודעה בלשון זכר מטעמי נוחות
אך התפקיד מתאים לנשים וגברים כאחד.

עבודה מחולקת לשתי אופציות:

דרישות כלליות:
פרופיל גבוה וראש גדול
נדרש שילוב טוב בין ניהול עצמי ובין עבודה בצוות.
יכולת ביצוע הרבה משימות בו זמנית
היכרות עם עולם התוכן של הפירסום ומושגי יסוד בשיווק באינטרנט

עבודה -מיקום:
משרדנו נמצא ברמת השרון
לשלוח קורות חיים surpris@netvision.net.il



אופציה ראשונה: עבודה חצי משרה כשלב ראשוני ובהמשך ניתן להגדיל את המשרה בהתאם לצורך.
השכר 35 ש"ח לשעה +עמלות

אופציה שניה: עבודה מהבית בסיס +עמלות גבוהות מאוד+בונוסים

עבודה מעניינת ואתגרת
גדרת התפקיד:
1. עמידה בייעדים עיסקיים תוך התאמה ערוצי שיווק שונים
2. שליטה מלאה בשירותים, מוצרים שאנו מציעים במסגרת הפרוייקט
3. לווי עסקי ללקוחות - ניהול ופיתוח תיקי לקוחות במכירות טלפוניות

דרישות תפקיד


דרישות כלליות:
פרופיל גבוה וראש גדול
נדרש שילוב טוב בין ניהול עצמי ובין עבודה בצוות.
יכולת ביצוע הרבה משימות בו זמנית
היכרות עם עולם התוכן של הפירסום ומושגי יסוד בשיווק באינטרנט

עבודה -מיקום:
משרדנו נמצא ברמת השרון
לשלוח קורות חיים surpris@netvision.net.il

דרושים סוכני/ות מכירות שטח



תאור משרה

לחברת תקשורת מובילה דרושים סוכני/ות מכירות שטח אלופים/ות במכירות, שחיים ונושמים אתגרים ואוהבים להרוויח מצוין, למכירה בשטח של שירותי התקשורת השונים (טלוויזיה רב ערוצית, אינטרנט וטלפון) ללקוחות פרטיים.
התפקיד כולל טלפון סלולרי ורכב צמודים, שכר גבוה, תנאים מעולים.
אין חובה בניסיון קודם!!!

דרישות תפקיד

רישיון נהיגה בתוקף - חובה.
העבודה ברחבי הארץ- כל אזור הצפון, השרון והמרכז וכן אזור ירושלים ובאר שבע.
מתאים לחיילים משוחררים, אקדמאים ללא ניסיון בעלי אוריינטציה לתחום המכירות וחיבור לעבודת שטח (מועמדים בעלי ניסיון ניהולי או ניסיון רב בעולם המכירות לא יתאימו).

דרושים נציגי שירות לקוחות איכותיים



תאור משרה

דרושים נציגי שירות לקוחות איכותיים דוברי ערבית ואנגלית למוקד בינלאומי. התפקיד דינאמי ומשלב רבדים שונים מעולם מתן השירות (מענה טלפוני, צ'אטים ועוד), המשרה מתאימה לאנשים מכירתיים ושירותים כאחד. אצלנו תוכלו ליהנות מסביבת עבודה צעירה ודינאמית, ערבי צוותים, גמישות לסטודנטים, אפשרויות קידום וכמובן שכר שעתי גבוה(בסיס+בונוסים)!!!!!!

דרישות תפקיד

* ערבית- שפת אם – חובה
* אנגלית בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
* עברית ברמה טובה * תודעת שירות גבוהה
* ניסיון במתן שירות לקוחות - יתרון
* יכולת עבודה עצמאית
* ניסיון עבודה בסביבת אינטרנט
*** ללא מרכזי הערכה
*** רק פניות מתאימות תענינה.

דרוש/ה ראש צוות הנהלת חשבונות



תאור משרה

דרוש/ה ראש צוות לניהול מערך הנהלת החשבונות והקופה תוך ניהול צוות מקצועי של מנהלות חשבונות וקופאיות ומתן תמיכה בעולמות האשראי והגביה לאנשי המכירות וההפצה.

דרישות תפקיד

3 שנים לפחות בניהול צוות הנה''ח מקצועי בתחום הלקוחות.

עוזר/ת חשבת לחברת השקעות איכותית



תאור משרה

לחברת השקעות מובילה בעלת פעילות חובקת עולם וסביבת עבודה "הייטקית" באופיה,דרוש/ה עוזר/ת חשבת, יוצא/ת אחד ממשרדי ה-BIG 4, לתפקיד הכולל אחריות לדיווחים הכספיים השוטפים בחברה לרבות תזרים מזומנים, רווח והפסד, בקרה תקציבית, רכוש קבוע, סגירת מאזנים, דיווחים לרשויות וניהול צוות של 3-5 מנ"חש כיד ימינה של חשבת החברה.

דרישות תפקיד

* רו"ח מוסמכ/ת יוצאת אחד ממשרדי ה-BIG 4
* נכונות למשרה מלאה ותובענית בשעות על בסיס קבוע
* בקיאות ב-IFRS ונסיון בליווי חברות ציבוריות
* אנגלית ברמה גבוהה (דוחות רבים באנגלית)

דרושים אנליסט/ית לחברה מובילה



תאור משרה

לחברה בינלאומית באזור חיפה דרוש/ה אנליסט/ית. לתכנון, בחינה, ניתוח והצעת אלטרנטיבות לפעילות החברה בעתיד לטווח קצר וארוך ופיתוח כלים תומכי החלטה לממונים וליחידות החברה השונות. ביצוע ניתוחים והערכות כלכליות של הזדמנויות עסקיות של תוכניות השקעה של החברה. איתור מוקדי סיכוי וסיכון עתידיים לפעילות החברה בתוך הענף ומחוצה לו על מנת לאפשר לחברה תגובה הולמת בזמן מתאים. פיתוח יישומים ממוחשבים לניתוח ולקבלת החלטות עבור אגף תכנון ופיתוח ועבור גופים נוספים בחברה, ניתוח מגמות בשוק העולמי בכלל ובענף התובלה בפרט, ופיתוח טכניקות חיזוי להשפעת מגמות אלה על פעילות החברה.

דרישות תפקיד

השכלה אקדמאית בתחומים רלבנטיים - כלכלה, מינהל עסקים, תעשייה וניהול, לוגיסטיקה , מימון ושיווק . יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית גבוהה . כישורים ניהוליים לניהול משימות ופרויקטים. שליטה ברמה גבוהה בכל תוכנות ה-OFFICE שליטה בעברית ובאנגלית , כולל ניסוח, פרזנטציה ושיחה.
מזכיר/ת מנכ"ל ירושלים והסביבה 13-12-2015

מזכיר/ת מנכ"ל



תאור משרה

למוזיאון גדול, מכובד וידוע, בעל שם עולמי, הממוקם בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל, לעבודה הכוללת מתן שרותי משרד כגול מענה וניתוב של שיחות טלפוני, ניהול יומן, ארגון ישיבות ופגישות, כתיבת פרוטוקול, מעקב אחר ביצוע פרוייקטים, הזמנת ציוד משרדי ועוד.

דרישות תפקיד

תואר אקדמי או במהלך לימודי באונברסיטה הפתוחה
עברית שפת אם ברמה רהוטה, כולל נסיון בניסוח מכתבים ברמה גבוהה ובאופן עצמאי
אנגלית ברמה טובה מאוד
שליטה בכל ישומי ה-OFFICE
נסיון מזכירותי מוכח
זיקה לתחום הערכי/חברתי
אחריות אישית, דסקרטיות, תודעת שרות, רצינות ויעילות
יכולת עבודה בשעות נוספות לאחר השעה 16:00
מגורים באזור ירושלים
נמצאו 28 משרות לחיפוש זה 1<2>3