נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - משימות

תוצאות חיפוש עבודה

נציגי/ות שירות מכירות וטלמרקטינג בתחום הפרסום מהבית או מהמשרד



תאור משרה

לחברה בצמיחה, אנרגטית וחדשנית.
אנחנו מגייסים אנשי שיווק/טלמרקטינג בתחום הפרסום
המודעה בלשון זכר מטעמי נוחות
אך התפקיד מתאים לנשים וגברים כאחד.

עבודה מחולקת לשתי אופציות:

דרישות כלליות:
פרופיל גבוה וראש גדול
נדרש שילוב טוב בין ניהול עצמי ובין עבודה בצוות.
יכולת ביצוע הרבה משימות בו זמנית
היכרות עם עולם התוכן של הפירסום ומושגי יסוד בשיווק באינטרנט

עבודה -מיקום:
משרדנו נמצא ברמת השרון
לשלוח קורות חיים surpris@netvision.net.il



אופציה ראשונה: עבודה חצי משרה כשלב ראשוני ובהמשך ניתן להגדיל את המשרה בהתאם לצורך.
השכר 35 ש"ח לשעה +עמלות

אופציה שניה: עבודה מהבית בסיס +עמלות גבוהות מאוד+בונוסים

עבודה מעניינת ואתגרת
גדרת התפקיד:
1. עמידה בייעדים עיסקיים תוך התאמה ערוצי שיווק שונים
2. שליטה מלאה בשירותים, מוצרים שאנו מציעים במסגרת הפרוייקט
3. לווי עסקי ללקוחות - ניהול ופיתוח תיקי לקוחות במכירות טלפוניות

דרישות תפקיד


דרישות כלליות:
פרופיל גבוה וראש גדול
נדרש שילוב טוב בין ניהול עצמי ובין עבודה בצוות.
יכולת ביצוע הרבה משימות בו זמנית
היכרות עם עולם התוכן של הפירסום ומושגי יסוד בשיווק באינטרנט

עבודה -מיקום:
משרדנו נמצא ברמת השרון
לשלוח קורות חיים surpris@netvision.net.il

דרושים מנהלי חנויות לרשת אופנה בפריסה ארצית!



תאור משרה

לחברה מובילה בתחום האופנה דורשים מנהלי חנויות לפריסה ארצית. דרושים מועמדים בעלי ניסיון כמנהלים לעבודה מאתגרת ודינאמית!! * ניהול צוות מוכרנים.
* אחריות מלאי ומכירות.
* תפקיד מעניין ומרתק !

דרישות תפקיד

ניסיון בניהול חנות-יתרון.
ניסיון במכירות-חובה.
יכולת מכירתית גבוהה.
יכולת הובלת צוות ליעדים ומשימות.

דרושים חשב/ת שכר מנוסה



תאור משרה

לחברה בפריסה ארצית דרוש/ה חשב/ת שכר להשתלבות בצוות בתפקיד המשלב הכנת שכר לכ-400 עובדים מ-א’ עד ת’, כולל חישובי נוכחות, הפרשות, דיווחים למוסדות עד שלב הפקת התלוש כולל מענה שוטף לעובדים בנושא דיני שכר, פרישה, תגמולים וכו’ וכמו כן ביצוע הנהלת החשבונות הקשורה לשכר.

דרישות תפקיד

* אנגלית טובה – חובה!
* נסיון אדמיניסטרטיבי מארגון עסקי מוכר, יתרון ניכר
לנסיון בתפקיד דומה בהייטק.
* יחסי אנוש מעולים, מודעות גבוהה לשרות, אוריינטציה
עסקית-שיווקית,
* יכולת טובה לניהול זמן ומשימות, קפדנות, יכולת
ירידה לפרטים ושמירה על דיוק תוך ריבוי משימות,
* נגישות מעולה למע’ מידע ,
* נכונות למשרה מלאה+שעות נוספות עפ"י הצורך

מנהל/ת חשבונות זמני/ת לחברה מסחרית מובילה



תאור משרה

לנציגות ישראלית של חברה מסחרית בין-לאומית מובילה, הממוקמת באיזור רמת החייל, דרושים מנהל/ת חשבונות זמני/ת לתפקיד מגוון הכולל השתלבות בצוות מגובש וטיפול בכל תחומי הנהלת חשבונות, ספקים, בנקים, כרטיסי אשראי, התאמות, חשבוניות, קבלות, הפקדות, העברות בנקאיות, הפקת דוחות וכו...

דרישות תפקיד

* שנתיים נסיון לפחות בהנ""חש בארגון עסקי מוכר.
יתרון גדול לבעלי היכרות עם כל תחומי הנהלת חשבונות.
* קפדנות, דיוק, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תחת
עומס משימות, רמת אחריות ואמינות גבוהה.
* נגישות מעולה למערכות מידע, היכרות ה-priority -
יתרון!
* נכונות למשרה מלאה+שעות נוספות בעת הצורך
* נכונות לעבודה באיזור רמת החייל

דרושים אנליסט/ית לחברה מובילה



תאור משרה

לחברה בינלאומית באזור חיפה דרוש/ה אנליסט/ית. לתכנון, בחינה, ניתוח והצעת אלטרנטיבות לפעילות החברה בעתיד לטווח קצר וארוך ופיתוח כלים תומכי החלטה לממונים וליחידות החברה השונות. ביצוע ניתוחים והערכות כלכליות של הזדמנויות עסקיות של תוכניות השקעה של החברה. איתור מוקדי סיכוי וסיכון עתידיים לפעילות החברה בתוך הענף ומחוצה לו על מנת לאפשר לחברה תגובה הולמת בזמן מתאים. פיתוח יישומים ממוחשבים לניתוח ולקבלת החלטות עבור אגף תכנון ופיתוח ועבור גופים נוספים בחברה, ניתוח מגמות בשוק העולמי בכלל ובענף התובלה בפרט, ופיתוח טכניקות חיזוי להשפעת מגמות אלה על פעילות החברה.

דרישות תפקיד

השכלה אקדמאית בתחומים רלבנטיים - כלכלה, מינהל עסקים, תעשייה וניהול, לוגיסטיקה , מימון ושיווק . יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית גבוהה . כישורים ניהוליים לניהול משימות ופרויקטים. שליטה ברמה גבוהה בכל תוכנות ה-OFFICE שליטה בעברית ובאנגלית , כולל ניסוח, פרזנטציה ושיחה.

דרושים מנהל | מנהלת חשבונות ספקים לחברת סלולאר



תאור משרה

לאחת מחברות הסלולאר המובילות דרוש/ה מנ"חש ספקים לתפקיד בצוות, הכולל אחריות לעבודה שוטפת מול ספקים בארץ ובחו"ל, טיפול בחומר החשבונאי השוטף בתחום כולל: קבלות, חשבוניות, התאמות בנקים/ספקים, פקודות יומן, תשלומים לספקים,
הפקת דוחות בקרה שוטפים , העברות בנקאיות וכו’.

דרישות תפקיד

* תעודת הנ"חש 2/3
* שנתיים נסיון לפחות בהנ"חש בארגון עסקי מוכר. יתרון גדול להכרת תחום הספקים.
* יכולת עבודה בסביבה דינאמית!
* קפדנות, דיוק, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תחת עומס משימות, רמת אחריות ואמינות גבוהה.
* נגישות מעולה למערכות מידע, היכרות ה-priority - יתרון!
* נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות בעת הצורך

דרושים כלכלן | כלכלנית חטיבתי לחברת הייטק



תאור משרה

לחברת הייטק גלובלית דרוש/ה כלכלן/נית חטיבתי/ת.
לתפקיד מפתח המהווה תמיכה מקצועית כלכלית במנהלי החטיבה מחד, וקשר של החטיבה למערך
הכלכלי במטה החברה, מאידך , בכפיפות למנהל מח’ כלכלית.
התפקיד כולל אחריות למגוון משימות כולל תכנון ובקרה תקציבית של החטיבה , איסוף נתונים, דוחות שוטפים,
בנייה ותחזוקה של מודלים לבדיקות רווחיות,תמחור פרוייקטים ושרותים, ביצוע בדיקות כדאיות ועוד.

דרישות תפקיד

* תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס מאונ’ מוכרת - חובה.
* MBA- יתרון,
* ניסיון של שנה לפחות בחב’ הייטק בתפקיד כלכלי/אנליטי - חובה.
* יכולות אנליטיות גבוהות, תפישה מהירה, הבנה מערכתית-תהליכית, יחסי אנוש מצויינים,
* אקסל ברמה גבוהה מאוד.
* אנגלית ברמה גבוהה.
* יכולת עבודה בסביבה דינאמית ותובענית.
* נכונות לשעות מאומצות
דרושים אדמנסטרטור/ית לתאום ארועים ירושלים והסביבה 13-12-2015

דרושים אדמנסטרטור/ית לתאום ארועים



תאור משרה

לארגון איכותי ויוקרתי מתחום התרבות, בעל שם עולמי, הממוקם בירושלים, דרוש/ה איש/אשת אדמנסטרציה לתאום ארועים, לתפקיד משרדי המשלב תאומים לוגיסטים במחלקת הארועים,"סגירת קצוות" עד לארוע עצמו, עבדוה מול ספקים בתחום וכו’.

דרישות תפקיד

תואר אקדמי
בטחון בהתנהלות בשפה האנגלית הן בע"פ והן בהתעכתבות חופשית באמצעות הדוא"ל
שליטה ב-OFFICE
נסיון רלבנטי מתחום התיירות/מלונאות/ארגון והפקות ארועים
יכולת עבודה במשרה מלאה עד השעה 17:00, עם ש"נ בעת הצורך
נכונות לביצוע משימות אדמנסטרטיביות במחלקה
מגורים בירושלים והסביבה
מזכיר/ת סמנכל מרכז 13-12-2015

מזכיר/ת סמנכל



תאור משרה

לחברת תרופות גלובאלית גדולה ומוכרת דרוש / דרושה
עוזר/ת אדמינ’. התפקיד כולל אחריות לניהול יומנים,
קביעה ותאום לוחות זמנים, עבודה שוטפת מול מנהלים ואישים בכירים ,
הכנת ישיבות, הכנת מצגות ,לצד סיוע במשימות תאום,רווחה,ימי גיבוש וכד’
התפקיד מיועד אך ורק למועמדים/ ות בעלי /ות יכולות
אישיות ומקצועיות גבוהות ומוכחות, כושר ביטוי
מצויין בכתב ובע"פ, רמת אחריות ויוזמה גבוהות,
ונכונות למשרה מלאה + שעות נוספות ע"פ צורך.

דרישות תפקיד

* אקדמאי/ת, בעלת תואר חובה!!!
- 2-5 שנות נסיון בסביבת עבודה דינמית.
* כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, יוזמה יכולת
ניהול משימות מרובות ורמת אחריות גבוהה,
* יכולות בינאישיות מצויינות, אדיבות ומאור פנים מחד, ויכולת השפעה והתמודדות מאידך
* נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות
* ידידות רבה למערכות מידע,אקסל,פ"פ
* אנגלית ברמת שפ"א חובה!!

דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה-אנגלית שפת אם לארגון



תאור משרה

לעמותה גדולה מתחום החינוך, בעלת קשר עבודה רציפים עם ארה"ב, למשרדי ההנהלה באשדוד, דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל, לעבודה אדמנסנסטרטיבית בשפה האנגלית, הכוללת ניהול יומן, התכתבות מול גורמי חו"ל, תאום בין המחלקות השונות ועוד.
*ישנן אפשרויות קידום בארגון

דרישות תפקיד

עברית ברמה גבוהה
שליטה בתוכנות ה-OFFICE
נסיון מזכירותי חובה
שרותיות, יכולת ביצוע משימות באופן עצמאי
תואר אקדמי-יתרון
אנגלית שפת אם-חובה
נמצאו 16 משרות לחיפוש זה 12