נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - מסחרית

תוצאות חיפוש עבודה

מנהל/ת חשבונות זמני/ת לחברה מסחרית מובילה



תאור משרה

לנציגות ישראלית של חברה מסחרית בין-לאומית מובילה, הממוקמת באיזור רמת החייל, דרושים מנהל/ת חשבונות זמני/ת לתפקיד מגוון הכולל השתלבות בצוות מגובש וטיפול בכל תחומי הנהלת חשבונות, ספקים, בנקים, כרטיסי אשראי, התאמות, חשבוניות, קבלות, הפקדות, העברות בנקאיות, הפקת דוחות וכו...

דרישות תפקיד

* שנתיים נסיון לפחות בהנ""חש בארגון עסקי מוכר.
יתרון גדול לבעלי היכרות עם כל תחומי הנהלת חשבונות.
* קפדנות, דיוק, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תחת
עומס משימות, רמת אחריות ואמינות גבוהה.
* נגישות מעולה למערכות מידע, היכרות ה-priority -
יתרון!
* נכונות למשרה מלאה+שעות נוספות בעת הצורך
* נכונות לעבודה באיזור רמת החייל
דרוש/ה סמנכ"ל כספים שונים 13-12-2015

דרוש/ה סמנכ"ל כספים



תאור משרה

לחברה מסחרית ותיקה ומבוססת, בעלת פעילות מקומית ובינ"ל ענפה, דרוש/ה מנהל/ת כספים בכפיפו למנכ"ל החברה . התפקיד הכולל אחריות למערך החשבונאי-פיננסי של החברה, תקציבים, בניית תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות, ניהול צוות עובדים, ניהול תחום תזרים מזומנים, רווח והפסד, הטמעת נהלי עבודה ומדיניות וכו’.

דרישות תפקיד

* רו"ח מוסמך - חובה!
* ניסיון מוכח (3 שנים לפחות) כמנהל/ת כספים מחברה עסקית גדולה -חובה!
* ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים.
* יכולת הובלת המערכת מבחינה עסקית לצד אחריות לביצוע הדוחות הכספיים ודוחות הנהלה שוטפים באופן עצמאי.
* ראיה מערכתית, הבנה עסקית, יכולת ייזום וייעול של תהליכים לצד מעורבות בפרטים הקטנים וביצוע בקרות שוטפות.
* נכונות לעבודה מאומצת.
לחברה מסחרית פרטית דרוש/ה חשב/ת ירושלים והסביבה 13-12-2015

לחברה מסחרית פרטית דרוש/ה חשב/ת



תאור משרה

לחברה מסחרית פרטית הנמצאת בצמיחה דרוש/ה חשב/ת, בכפיפות לסמנכ"ל כספים, לתפקיד הכולל
הרחבת המחלקה הפיננסית, הכנת דיווחים תקופתיים ודוחות הנהלה, עבודה בהיבט הכלכלי, תקציב ובקרה, ניתוחי כדאיות xhug cהתנהלות מול בנקים מימון, קווי אשראי, תזרים והגנות מטבעיות וכל זאת תוך ניהול צוות מקצועי .

דרישות תפקיד

רו"ח מוסמך חובה, MBA- יתרון
ניסיון קודם של עד 3 שנים כחשב/ת בארגון עסקי -חובה
ראייה מערכתית רחבה, יוזמה, יכולת הקמה וארגון
חשיבה עצמאית ויכולת התנהלות והנעת תהליכים, מעורבות ולויאליות.
ראייה עסקית, יכולת התווית תהליכי עבודה, שכלול תהליכי בקרה.

חשב/ת מנוסה לחברה קמעונאית



תאור משרה

לקבוצת חברות קמעונאיות ידועה, דרושים חשב/ת לתפקיד הכולל אחריות לניהול 10 מנהלות חשבונות, דוחות כספיים כולל דוחות מאוחדים, דוחות מס, דוחות כלכליים וניהוליים, הכנת שכר (לכ-500 עובדים), ניהול מלאי ובקרה

דרישות תפקיד

* ניסיון של שנתיים לפחות כחשב/ת או כעוזר/ת חשב בחברה מסחרית
* חובה ניסיון תעסוקתי בסוגיות מלאי/יבוא
* ניסיון ניהולי - חובה!
* הבנה עסקית

דרושים אנליסט/ית שיווק לחברה מסחרית גדולה



תאור משרה

לחברה מסחרית ותיקה ומבוססת דרושים אנליסט/ית שיווקי/ת, בוגר/ת מצטיינ/ת של תואר בכלכלה ו/או מנע"ס, לתפקיד הכולל ניתוח מתמיד של נתוני שיווק ומכירות, פילוח שווקים, קהלי יעד, ביקושים, מתחרים, קמפיינים, מלאים וכו’, גיבוש מסקנות והצגתן להנהלה כחלק מצוות מגובש ואיכותי.

דרישות תפקיד

* אקדמאי/ת מתחומי הכלכלה / מנע"ס אשר סיימ/ה לימודים בציון 80 ומעלה. יתרון לבוגרי אוניברסיטאות
* נסיון מוכח באנליזה מארגון עסקי
* נכונות למשרה מלאה ותובענית בשעות
* נגישות מעולה למערכות מידע

דרוש/ה מזכיר/ת אגף / סמנכל



תאור משרה

לחברה מסחרית גדולה הממוקדמת בנתניה (אזור התעשייה פולג) דרוש/ה:
מזכיר/ת אגף (סמנכ"ל).
העבודה בימים א'-ה'.
שעות עבודה: 07:30-16:00 + שעות נוספות.
שכר : בסיס של 5000-5500 ₪ + תשלום שעות נוספות.

דרישות תפקיד

חובה ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה.
השכלה אקדמאית - יתרון.
בקיאות רבה ב-Excel, PowerPoint, Word.
ידע/ניסיון בניהול יומנים.
יכולת עמידה בלחצים ועמידה בריבוי משימות – Multi Tasking.
עמידה בלוחות זמנים.
יכולת עבודה עצמאית.
מגורים בנתניה או הסביבה הקרובה.

דרוש/ה פקיד/ת תאום ובקרה



תאור משרה

דרוש/ה פקיד/ת תאום ובקרה לחברה מסחרית גדולה במרכז. התפקיד כולל הזדכות מתקינים, קבלת כסף מהמתקינים, בדיקה ותאום מול קבלות/חשבוניות, הזדכות בשטח – נסיעה למוקד מפגש עם טכנאים/מתקינים, איסוף כספים וזיכוי, עבודה שוטפת במחלקה – דוחות, קליטת נתונים למערכת. העבודה כרוכה בנסיעות מחוץ למשרד, מסגרת העבודה השוטפת במשרד נקבעת בהתאם למוקדי הלחץ במחלקה, עזרה במשימות דחופות במחלקה.

העבודה במשרה מלאה: א' – ה' 8:00-17:00 + נכונות למתן שעות נוספות במידת הצורך. שכר ותנאים מעולים למתאימים ואפשרויות קידום נרחבות.

דרישות תפקיד

חובה ניסיון עבודה משרדית בסביבה ממוחשבת, רישיון נהיגה – חובה.
דרוש/ה פקיד/ת גביה מרכז 09-12-2015

דרוש/ה פקיד/ת גביה



תאור משרה

דרוש/ה פקיד/ת גביה לחברת ליסינג מובילה באזור המרכז למחלקת הנהלת חשבונות. התפקיד כולל עבודה מול המגזר העסקי והפרטי וגבייה מלקוחות הסניפים בכל רחבי הארץ. חובה ידע בהנה"ח ושנתיים ניסיון בתחום הגביה מחברה מסחרית, אסרטיביות, יכולת סדר וארגון ויכולת עבודה בצוות.

העבודה במשרה מלאה: א' – ה' 08:00-18:00 + נכונות למתן שעות נוספות במידת הצורך. שכר גבוה ותנאים מעולים למתאימים ואפשרויות קידום נרחבות.
נמצאו 8 משרות לחיפוש זה