נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - ממשרד

תוצאות חיפוש עבודה

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות



תאור משרה

לשלוחה מקומית של חב' ציבורית גדולה בפריסה ארצית דרוש/ה מנ"חש עצמאי/ת למאזן לתפקיד המשלב טיפול בכל תחומי ההנ"חש מרמת פקודות יומן, התאמות ספקים/לקוחות, גביה, ניהול הקשר מול הבנקים ועד לסגירת המאזן באופן עצמאי והפקת דוחות כספיים ברמה השוטפת כיד ימינה של המנכ"לית.

דרישות תפקיד

* מנ"חש סוג 3 / מדופלם
* נסיון בכל תחומי ההנ"חש עד למאזן מארגון עסקי (נסיון ממשרד רו"ח אינו מספק!!)
* שליטה מצויינת באקסל
* נכונות למשרה מלאה ותובענית בשעות כולל ימי ו' לסירוגין
* נכונות לעבודה באיזור כפר סבא
* יכולת התבטאות גבוהה בעברית בכתב ובעל פה

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות



תאור משרה

לקבוצת חברות מובילה בתחום מוצרי הצריכה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת בעל/ת נסיון בכל תחומי ההנח"ש עד רמת מאזן, להשתלבות בצוות וטיפול במס’ חברות הקבוצה עד למאזן, ספקים, לקוחות, בנקים, כ-א, גביה, דיווחים למוסדות, התאמות וכו’, כיד ימינה של חשבת החברה.

דרישות תפקיד

* הנ"חש סוג 3 / מדופלמ/ת
* 5 שנות נסיון לפחות כמנ"חש עצמאי/ת למאזן בארגון עסקי (לא כולל נסיון ממשרד רו"ח)
* נכונות למשרה מלאה בהיקף של 9 שעות ביום + שעות נוספות באופן שוטף
* אנגלית טובה-יתרון משמעותי!!
* אקסל ברמה גבוהה-חובה!! היכרות ERP - יתרון משמעותי.

עוזר/ת חשבת לחברת השקעות איכותית



תאור משרה

לחברת השקעות מובילה בעלת פעילות חובקת עולם וסביבת עבודה "הייטקית" באופיה,דרוש/ה עוזר/ת חשבת, יוצא/ת אחד ממשרדי ה-BIG 4, לתפקיד הכולל אחריות לדיווחים הכספיים השוטפים בחברה לרבות תזרים מזומנים, רווח והפסד, בקרה תקציבית, רכוש קבוע, סגירת מאזנים, דיווחים לרשויות וניהול צוות של 3-5 מנ"חש כיד ימינה של חשבת החברה.

דרישות תפקיד

* רו"ח מוסמכ/ת יוצאת אחד ממשרדי ה-BIG 4
* נכונות למשרה מלאה ותובענית בשעות על בסיס קבוע
* בקיאות ב-IFRS ונסיון בליווי חברות ציבוריות
* אנגלית ברמה גבוהה (דוחות רבים באנגלית)

דרוש/ה מזכיר/ה זמנית



תאור משרה

דרוש/ה מזכיר/ה זמנית (שלושה חודשים - אופציה לקבועה) למשרד עו"ד בר"ג. התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית שופטת, פתיחה וטיפול בתיקי הוצאה לפועל, משלוח מכתבי התראה ללקוחות, ניהול תיקים, הדפסות, ניהול יומן פגישות וכו'. חובה שליטה מלאה בכל יישומיי האופיס, הקלדה מהירה, חובה ניסיון ממשרד עו"ד בתחום ההוצל"פ לפחות שנה ושליטה בעודכנית.

העבודה במשרה מלאה: א' – ה' 08:00-17:00. שכר ותנאים מעולים למתאימים.
נמצאו 4 משרות לחיפוש זה