נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - ובאנגלית

תוצאות חיפוש עבודה

דרושים אנליסט/ית לחברה מובילה



תאור משרה

לחברה בינלאומית באזור חיפה דרוש/ה אנליסט/ית. לתכנון, בחינה, ניתוח והצעת אלטרנטיבות לפעילות החברה בעתיד לטווח קצר וארוך ופיתוח כלים תומכי החלטה לממונים וליחידות החברה השונות. ביצוע ניתוחים והערכות כלכליות של הזדמנויות עסקיות של תוכניות השקעה של החברה. איתור מוקדי סיכוי וסיכון עתידיים לפעילות החברה בתוך הענף ומחוצה לו על מנת לאפשר לחברה תגובה הולמת בזמן מתאים. פיתוח יישומים ממוחשבים לניתוח ולקבלת החלטות עבור אגף תכנון ופיתוח ועבור גופים נוספים בחברה, ניתוח מגמות בשוק העולמי בכלל ובענף התובלה בפרט, ופיתוח טכניקות חיזוי להשפעת מגמות אלה על פעילות החברה.

דרישות תפקיד

השכלה אקדמאית בתחומים רלבנטיים - כלכלה, מינהל עסקים, תעשייה וניהול, לוגיסטיקה , מימון ושיווק . יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית גבוהה . כישורים ניהוליים לניהול משימות ופרויקטים. שליטה ברמה גבוהה בכל תוכנות ה-OFFICE שליטה בעברית ובאנגלית , כולל ניסוח, פרזנטציה ושיחה.

דרושים מנהל | מנהלת ארכיון - חצי משרה



תאור משרה

לארגון גדול להשתלבות בסביבת עבודה איכותית ויציבה, דרוש/ה מנהל/ת ארכיון במשרה חלקית. תפקידו/ה של מנהל/ת הארכיון לאסוף ולשמור את התעודות, המסמכים וההתכתבויות שראוי לשמרם ולדאוג באופן יזום לקבל באופן שוטף את החומרים שחשוב שישמרו מהאגפים השונים כחלק משימור ההיסטוריה של המוסד, ולתייקם ולשמרם באופן שיקל על איחזורם בעת הצורך.
התפקיד כולל:
• גיבוש נוהל תיוק בארגון •מתן הדרכות שוטפות לעובדים לגבי נוהל התיוק באגפים השונים והטעמת התהליך שיביא לכך שהחומרים שחשוב שישמרו יגיעו לארכיון
• הפעלת הארכיון באמצעות מתנדבים"

דרישות תפקיד

• תואר אקדמי במידענות או ארכיבאות. עדיפות לתואר נוסף בתחום האמנות/ארכיאולוגיה
• ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול ארכיב
• ניסיון בהפעלת עובדים
• שליטה טובה מאוד בעברית ובאנגלית

דרוש/ה מזכיר/ה לאגף מכון מחקר



תאור משרה

דרוש/ה מזכיר/ה לאגף מכון מחקר, לתפקיד אדמנסטרטיבי רחב , הכולל:
• תיאום ישיבות של מנהלת אגף המכון.
• טיפול בדברי הדואר ובבקשות השונות המתעוררות ע"י צוות המכון, כעריכת פגישות ועידה (Video Conference), תיאום הרצאות, החזרי נסיעות וכו’.
• מענה לפניות טלפון בעברית ובאנגלית.
• טיפול שוטף בפגישות ועדות המכון – זימון חברי הוועדות, תיאום דרכי הגעתם, הכנת חומרים לישיבות וארגון החדר.
• תיוק.
• הזמנת כיבוד וציוד.
• שונות – הכנסת הזמנות למעטפות, צילומים, עזרה בהקמת קבוצות אנשי קשר וכו’

- העבודה בבאר שבע

דרישות תפקיד

• אנגלית ברמה גבוהה : יכולת ניסוח מכתבים באנגלית, הבנת טקסטים וניהול שיחות עם חוקרים מחו"ל.
• ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית.
• סבלנות ואדיבות לפונים השונים
• סדר, יכולת ארגון ותיאום פגישות בין מספר רב של משתתפים.
• יחסי אנוש טובים, רצינות, אחריות נמרצות ויוזמה.
• נכונות לעבודה בשעות נוספות גם לעיתים בהתראה קצרה.
נמצאו 3 משרות לחיפוש זה