נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - הצורך

תוצאות חיפוש עבודה
דרושqה מנהל/ת משרד שונים 10-01-2016

דרושqה מנהל/ת משרד



תאור משרה

לחברה מובילה בתחום הקוסמטיקה דרוש /ה מנהל /ת משרד בעל/ת יכולת מכירה וניהול מו"מ העבודה מתבצעת בעיקרה במשרדי החברה אבל כוללת יציאה לשטח במידת הצורך
דרישות:

דרישות תפקיד

ניסיון במכירות
ידע בתחום הקוסמטיקה
עבודה בסביבה ממוחשבת ותוכנות מחשב
זמינות מיידית
עברית רהוטה, שפה נוספת - יתרון,
רישיון נהיגה
בעל/ת מראה ייצוגי

*תנאים מעולים למתאימים*

דרושים חשב/ת שכר מנוסה



תאור משרה

לחברה בפריסה ארצית דרוש/ה חשב/ת שכר להשתלבות בצוות בתפקיד המשלב הכנת שכר לכ-400 עובדים מ-א’ עד ת’, כולל חישובי נוכחות, הפרשות, דיווחים למוסדות עד שלב הפקת התלוש כולל מענה שוטף לעובדים בנושא דיני שכר, פרישה, תגמולים וכו’ וכמו כן ביצוע הנהלת החשבונות הקשורה לשכר.

דרישות תפקיד

* אנגלית טובה – חובה!
* נסיון אדמיניסטרטיבי מארגון עסקי מוכר, יתרון ניכר
לנסיון בתפקיד דומה בהייטק.
* יחסי אנוש מעולים, מודעות גבוהה לשרות, אוריינטציה
עסקית-שיווקית,
* יכולת טובה לניהול זמן ומשימות, קפדנות, יכולת
ירידה לפרטים ושמירה על דיוק תוך ריבוי משימות,
* נגישות מעולה למע’ מידע ,
* נכונות למשרה מלאה+שעות נוספות עפ"י הצורך

מנהל/ת חשבונות זמני/ת לחברה מסחרית מובילה



תאור משרה

לנציגות ישראלית של חברה מסחרית בין-לאומית מובילה, הממוקמת באיזור רמת החייל, דרושים מנהל/ת חשבונות זמני/ת לתפקיד מגוון הכולל השתלבות בצוות מגובש וטיפול בכל תחומי הנהלת חשבונות, ספקים, בנקים, כרטיסי אשראי, התאמות, חשבוניות, קבלות, הפקדות, העברות בנקאיות, הפקת דוחות וכו...

דרישות תפקיד

* שנתיים נסיון לפחות בהנ""חש בארגון עסקי מוכר.
יתרון גדול לבעלי היכרות עם כל תחומי הנהלת חשבונות.
* קפדנות, דיוק, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תחת
עומס משימות, רמת אחריות ואמינות גבוהה.
* נגישות מעולה למערכות מידע, היכרות ה-priority -
יתרון!
* נכונות למשרה מלאה+שעות נוספות בעת הצורך
* נכונות לעבודה באיזור רמת החייל
מנהלת חשבונות מרכז 13-12-2015

מנהלת חשבונות



תאור משרה

לחברת הייטק מצליחה בתחום מוצרי התקשורת דרוש/ה מנ"חש מתחיל/ה להתשלבות בצוות.
התפקיד כולל סיוע שוטף למנ"חש הראשי, הזנת פקודות יומן, ביצוע התאמות, טיפול בקבלות וחשבוניות, תיוקים, דיווחים לרשויות וכו’.
*** התפקיד מתאים בעיקר למנהלי חשבונות בתחילת דרכם, בעלי רמה אישית טובה, מוטיבציה גבוהה
להתפתחות מקצועית, ידידות למערכות מידע, המחפשים להשתלב בחב’ גדולה ויציבה לטווח ארוך .

דרישות תפקיד

* תעודת הנ"חש סוג 2 - חובה!
* נסיון משרדי מארגון עסקי גדול.
* שליטה טובה במע’ מידע כולל אקסל. היכרות ERP - יתרון!
* קפדנות, דיוק, מסירות, ראש גדול, יכולת עמידה בעומסים.
* יחסי אנוש מצויינים, תודעת שרות גבוהה.
* נכונות למשרה מלאה+שעות נוספות עפ"י הצורך

דרושים מנהל | מנהלת חשבונות יחיד/ה לחברת הייטק



תאור משרה

לחב' הייטק המונה כ-120 עובדים ומפתחת תוכנה בתחום אבטחת מידע עבור לק' מוסדיים ועסקיים גדולים דרוש/ה מנ"חש יחיד/ה לתפקיד המשלב אחריות לפן החשבונאי בחברה מ-א' עד ת' כיד ימינו של חשב החברה: תשלומים לספקים, גביה, התאמות בנקים / ספקים / לקוחות /כ-א, פקודות יומן, דיווחים לרשויות, הפקת דוחות כספיים שוטפים להנהלה, התנהלות רבה מול חברות האחיות בחו"ל כולל קשר מול לק' וספקים בחו"ל וכו'.

דרישות תפקיד

* מנ"חש סוג 3 חובה. מדופלם - יתרון!
* 5 שנות נסיון לפחות בכל תחומי ההנ"חש בארגון עסקי מוכר.
* יחסי אנוש מעולים, מסירות, יוזמה, ראייה מערכתית, עמידה ביעדים, קפדנות ודייקנות.
* אנגלית ברמה גבוהה!
* אקסל - שליטה מעולה. נדרש ידע בעב' על מע' ERP (יתרון לנסיון בעבודה על פריוריטי)
* נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות עפ"י הצורך

דרושים מנהל | מנהלת חשבונות ספקים לחברת סלולאר



תאור משרה

לאחת מחברות הסלולאר המובילות דרוש/ה מנ"חש ספקים לתפקיד בצוות, הכולל אחריות לעבודה שוטפת מול ספקים בארץ ובחו"ל, טיפול בחומר החשבונאי השוטף בתחום כולל: קבלות, חשבוניות, התאמות בנקים/ספקים, פקודות יומן, תשלומים לספקים,
הפקת דוחות בקרה שוטפים , העברות בנקאיות וכו’.

דרישות תפקיד

* תעודת הנ"חש 2/3
* שנתיים נסיון לפחות בהנ"חש בארגון עסקי מוכר. יתרון גדול להכרת תחום הספקים.
* יכולת עבודה בסביבה דינאמית!
* קפדנות, דיוק, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תחת עומס משימות, רמת אחריות ואמינות גבוהה.
* נגישות מעולה למערכות מידע, היכרות ה-priority - יתרון!
* נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות בעת הצורך

מנהל/ת מחלקת ספקים לחברה קמעונאית



תאור משרה

לחברה קמעונאית גדולה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בכיר/ה לתפקיד מנהל/ת מחלקת הספקים. התפקיד כולל ניהול מקצועי של 8 מנח"ש, עבודה מול מאות ספקים בארץ ובחול, מענה לספקים, בקרה על עבודת המחלקה, מעקב אחר הסכמים, מעקב אובליגו, הפקת דוחות רבים ועוד.

דרישות תפקיד

* ניסיון כמנהל/ת מחלקת ספקים מארגון אחר- חובה! או: רואה/ת חשבון בעל/ת ניסיון של ניהול צוות
* נכונות למשרה מלאה + ש"נ בעת הצורך
* אסרטיביות, ביטחון עצמי, יכולת ניהול- חובה
* שליטה מלאה בכל תחום הספקים מא’-ת’.
דרושים אדמנסטרטור/ית לתאום ארועים ירושלים והסביבה 13-12-2015

דרושים אדמנסטרטור/ית לתאום ארועים



תאור משרה

לארגון איכותי ויוקרתי מתחום התרבות, בעל שם עולמי, הממוקם בירושלים, דרוש/ה איש/אשת אדמנסטרציה לתאום ארועים, לתפקיד משרדי המשלב תאומים לוגיסטים במחלקת הארועים,"סגירת קצוות" עד לארוע עצמו, עבדוה מול ספקים בתחום וכו’.

דרישות תפקיד

תואר אקדמי
בטחון בהתנהלות בשפה האנגלית הן בע"פ והן בהתעכתבות חופשית באמצעות הדוא"ל
שליטה ב-OFFICE
נסיון רלבנטי מתחום התיירות/מלונאות/ארגון והפקות ארועים
יכולת עבודה במשרה מלאה עד השעה 17:00, עם ש"נ בעת הצורך
נכונות לביצוע משימות אדמנסטרטיביות במחלקה
מגורים בירושלים והסביבה
עוזר/ת למנהלת דסק נוצרי ירושלים והסביבה 13-12-2015

עוזר/ת למנהלת דסק נוצרי



תאור משרה

למוסד גדול, מוכר ומכובד בירושלים, מתחום ההסטוריה היהודית, דרוש/ה עוזר/ת אדמנ’ לדסק הנוצרי, לעבודה מגוונת הכוללת:ארגון נסיעות מנהלת הדסק (הזמנת טיסות ומלונות, קביעת פגישות ולו"ז, שליחת חומרים ועוד)
טיפול בביקורי אורחי הדסק – תאום, ליווי וטיפול בעקבות הביקור
הכנסת נתונים למערכת הממוחשבת ותחזוק הdatabase (כולל ניהול וטיפול ברשימות תפוצה)
מענה לפניות טלפוניות ולפניות בכתב
ארגון לוגיסטי לאירועים מרכזיים ( סמינרים ואירועים נוספים)

שעות עבודה: 16:30-8:30 עם נכונות לגמישות במידת הצורך.

דרישות תפקיד

• אנגלית שפת אם
• עברית ברמה גבוהה
• ניסיון מזכירותי
• שליטה ביישומי אופיס ויכולת עבודה בסביבה ממחושבת
• שפות נוספות -יתרון
• היכרות עם העולם הנוצרי – יתרון

תכונות נדרשות:
• תקשורת בין- אישית מצוינת
• יכולת עבודה בצוות
• יכולת ארגון לוגיסטי
• מחויבות ויוזמה
• שירותיות

**מגורים באזור ירושלים
דרוש/ה מזכיר/ת חברה לירושלים ירושלים והסביבה 13-12-2015

דרוש/ה מזכיר/ת חברה לירושלים



תאור משרה

לחברת הייטק איכותית, העוסקת בפיתוח חדשני בתחום האלקטרוניקה, למשרדי החברה באזור ירושלים, להשתלבות בצוות האדמיניסטרציה דרוש/ה מזכיר/ת חברה, לתפקיד הכולל:
• ביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות שוטפות בעמדת המזכירות והקבלה, כגון: זימון ישיבות ופגישות, ניהול יומנים, מענה טלפוני וניתוב שיחות, צילום מסמכים, הזמנת ציוד משרדי, החתמת טפסי סודיות, דואר ועוד.
• תמיכה כוללת בביקורים ואירוח גורמים חיצוניים (נסיעות, ארוחות וכיבוד ותיאום לוגיסטי)
• תמיכה אדמיניסטרטיבית במשאבי אנוש כגון: עזרה בפרויקטים שונים, ריכוז ועדכון דוחות נוכחות והיעדרות של העובדים, טקסים ואירועים מיוחדים.
• תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקות השונות
• אחריות כוללת על עמדת הקבלה והמזכירות

דרישות תפקיד

ניסיון אדמיניסטרטיבי של 5 שנים לפחות
שליטה בתוכנות Office (Word, Excel, Power point, Outlookׂ)
אנגלית ברמה טובה מאד (דיבור, כתיבה וקריאה)
יכולת עמידה בלחץ וביצוע מטלות שונות בו זמנית
תודעת שירות גבוהה ויחסי מצויינים,מגורים בסביבת ירושלים
גמישות בשעות ומוכנות לשעות נוספות במידת הצורך
נמצאו 17 משרות לחיפוש זה 12