נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - הכולל:

תוצאות חיפוש עבודה
למוקד בב"ש דרום 17-07-2018

למוקד בב"ש



תאור משרה

לסניפנו בב"ש דרוש/ה אחמ"ש/ית למוקד מכירות טלפוני.
סביבת עבודה דינאמית עם שכר מתגמל.
שעות עבודה: משרה מלאה 9 שעות ביום עם נכונות לשעות נוספות. שישי לסירוגין.
ניהול צוות ברמה האישית והמקצועית הכולל:
* ניהול שוטף של הנציגים.
* אחריות על עמידה ביעדי מכירות.
* בקרה מקצועית ומשמעתית.
* הקשבה ומישוב שיחות הנציגים.
* קליטה וליווי נציגים חדשים.
* ניהול משמרת.
* העברת תדריך.
* אחריות על הנעת משמרת.
* טיפול בבעיות שוטפות.

דרישות תפקיד

* ניסיון בניהול/ הובלת צוות- חובה!
* ניסיון במכירות- חובה!
* יחסי אנוש מעולים.
* יכולת ביצוע מס' פעולות בו זמנית.
* יכולת עמידה ביעדים.
* יכולת הנעה.
* כושר מנהיגות.
* אסרטיביות.
* יכולת עמידה בלחץ.
* ניסיון עבודה עם תוכנות האופיס.

דרוש/ה מנהל/ת כספים לארגון



תאור משרה

דרוש/ה מנהל/ת כספים, לתפקיד הכולל:
1.ניהול כספי ותקציבי בהיקף שנתי של כ- 50 מליון ₪.
2.תכנון ובניית תקציבים ותוכניות עבודה שנתיות, ניטור תקציבי שוטף.
3.אחריות על התחומים: תקציבי מחלקות, הנה"ח, שכר עובדים, שכר לימוד, השקעות.
4.הכנת דיווחים כספיים ותקציביים של העמותה וחברות בנות להנהלה, וועדת כספים, וועד מנהל, חבר נאמנים וכו’. כמן כן, עבודה שוטפת מול משרד רו"ח חיצוני,
5.מתן ייעוץ כלכלי פיננסי ואסטרטגי להנהלה,
6.ניהול עקיף מחלקת רכש ותקציבים,
7.חברות בוועדת מכרזים,
8.התנהלות שוטפת מול משרדי ממשלה לרבות ניהול מו"מ,
9.התנהלות שוטפת מול גופים מוסדיים ופיננסים לרבות ניהול מו"מ,
10.ניהול פרויקטים, לרבות ניהול תקציב פרויקטי בינוי ,
11.הצגת תחומי אחריות מול הוועדות השונות במוסד. ניהול ישיר ועקיף של 8-10 כפיפים(כולל:חשב, חשבי שכר,מנהלי חשבונות וצוות הרכש).

דרישות תפקיד

השכלה פורמלית / אקדמית: רו"ח- חובה! רצוי * עם תואר שני במנהל עסקים.
* ראייה מערכתית.
* יכולת גבוהה בניהול מו"מ.
* יכולת גבוהה בהנעת כפיפים.
* יכולת ייזום והנעת תהליכים.
* יצירתיות ומעוף.
* ייצוגיות, יכולת להציג את ענייני התקציב בצורה נאותה אל מול גורמים חיצוניים.
* יחסי אנוש מעולים.
דרוש/ה מזכיר/ת חברה לירושלים ירושלים והסביבה 13-12-2015

דרוש/ה מזכיר/ת חברה לירושלים



תאור משרה

לחברת הייטק איכותית, העוסקת בפיתוח חדשני בתחום האלקטרוניקה, למשרדי החברה באזור ירושלים, להשתלבות בצוות האדמיניסטרציה דרוש/ה מזכיר/ת חברה, לתפקיד הכולל:
• ביצוע מטלות אדמיניסטרטיביות שוטפות בעמדת המזכירות והקבלה, כגון: זימון ישיבות ופגישות, ניהול יומנים, מענה טלפוני וניתוב שיחות, צילום מסמכים, הזמנת ציוד משרדי, החתמת טפסי סודיות, דואר ועוד.
• תמיכה כוללת בביקורים ואירוח גורמים חיצוניים (נסיעות, ארוחות וכיבוד ותיאום לוגיסטי)
• תמיכה אדמיניסטרטיבית במשאבי אנוש כגון: עזרה בפרויקטים שונים, ריכוז ועדכון דוחות נוכחות והיעדרות של העובדים, טקסים ואירועים מיוחדים.
• תמיכה אדמיניסטרטיבית במחלקות השונות
• אחריות כוללת על עמדת הקבלה והמזכירות

דרישות תפקיד

ניסיון אדמיניסטרטיבי של 5 שנים לפחות
שליטה בתוכנות Office (Word, Excel, Power point, Outlookׂ)
אנגלית ברמה טובה מאד (דיבור, כתיבה וקריאה)
יכולת עמידה בלחץ וביצוע מטלות שונות בו זמנית
תודעת שירות גבוהה ויחסי מצויינים,מגורים בסביבת ירושלים
גמישות בשעות ומוכנות לשעות נוספות במידת הצורך

מזכיר/ת תפעול לחברת כ



תאור משרה

לחברתינו דרוש/ה מזכיר/ת תפעול, לתפקיד מגוון, דנאמי וברמת עניין ואחריות אישית, לתפקיד הכולל: סיוע לצוות הרכזות בקידום השמות, מענה טלפוני ענייני לפונים, קשר רציף מול לקוחות החברה, קבלת מרואיינים, ניהול יומן, קריאת קו"ח, סיוע למחלקת השכר והנהלת חשבונות ועוד.

דרישות תפקיד

נסיון משרדי מוכח בסביבת עבודה דנאמית
יתרון לנסיון בעבודה מול לקוחות
הכרות טובה עם תוכנות ה-OFFICE
אנגלית טובה, יכולת עבודה הן הצוות לצד לקיחת אחריות אישית
נמרצות, שיקול דעת
יכולת עבודה במשרה מלאה עד השעה 17:00

** עבודה בכפר סבא

דרוש/ה מזכיר/ת אגף קשרי חוץ - חצי משרה



תאור משרה

לארגון גדול ומוכר, בעל שם עולמי, הממוקם בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת אגף קשרי חוץ - לחצי משרה קבועה.
שעות עבודה: 4 שעות ביום, 13:00-09:00 ( אפשרות לגמישות בשעות). לתפקיד הכולל:
עזרה בטיפול ומעקב אחר קרנות ותורמים.
ניהול משרד שוטף: ניסוח וכתיבת מכתבים, תיוקים, הדפסות.
תיאום וליווי ביקורים וטקסים.
כתיבה וניתוח דו""חות לתורמים הן מילוליים והן תקציביים.
ניסוח ותרגום באנגלית ובעדיפות גבוהה גם בעברית.
עבודה מול גורמים בארץ ובחו"ל.
עבודה שוטפת מול כל תוכנות OFFICE כולל הכנת מצגות POWER POINT .

דרישות תפקיד

תואר אקדמי.
אנגלית- שפת אם. (נדרשת תעודת בגרות בשפת האם). יכולת ניסוח ודיבור ברמה גבוהה מאוד. יתרון גדול לבעל/ת ניסיון קודם בעבודה באנגלית.
עברית - רמה גבוהה.
מעל 3 שנות ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית.
נכונות לעבודה בחצי משרה לטווח ארוך.
היכרות וניסיון בעבודה עם תוכנות אופיס.
יכולת עבודה עצמאית תוך אחראיות מלאה.
יכולת סדר וארגון.
זריזות.
יוזמה לפיתוח תחומי האחראיות.

העבודה בירושלים

דרוש/ה מזכיר/ה לאגף מכון מחקר



תאור משרה

דרוש/ה מזכיר/ה לאגף מכון מחקר, לתפקיד אדמנסטרטיבי רחב , הכולל:
• תיאום ישיבות של מנהלת אגף המכון.
• טיפול בדברי הדואר ובבקשות השונות המתעוררות ע"י צוות המכון, כעריכת פגישות ועידה (Video Conference), תיאום הרצאות, החזרי נסיעות וכו’.
• מענה לפניות טלפון בעברית ובאנגלית.
• טיפול שוטף בפגישות ועדות המכון – זימון חברי הוועדות, תיאום דרכי הגעתם, הכנת חומרים לישיבות וארגון החדר.
• תיוק.
• הזמנת כיבוד וציוד.
• שונות – הכנסת הזמנות למעטפות, צילומים, עזרה בהקמת קבוצות אנשי קשר וכו’

- העבודה בבאר שבע

דרישות תפקיד

• אנגלית ברמה גבוהה : יכולת ניסוח מכתבים באנגלית, הבנת טקסטים וניהול שיחות עם חוקרים מחו"ל.
• ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית.
• סבלנות ואדיבות לפונים השונים
• סדר, יכולת ארגון ותיאום פגישות בין מספר רב של משתתפים.
• יחסי אנוש טובים, רצינות, אחריות נמרצות ויוזמה.
• נכונות לעבודה בשעות נוספות גם לעיתים בהתראה קצרה.

דרוש/ה מתאמ/ת הזמנות לוגיסטית לחברה ארצית



תאור משרה

לחברה עסקית מוכרת ומצליחה, בפרישה ארצית, למשרדי החברה באזור האייר פורט סיטי, דרוש/ה מתאם/ת הזמנות לוגיסטיקה, לתפקיד אדמנסטרטיבי ברמת אחריות אישית, הכולל: ממשק עם מספר רב של גורמים, כגון מנהלי סניפים,ספקים, החזרות מוצרים, תיקונים וכו’, הכנסת נתונים למערכת ממוחשבת, מעקב אחר ביצוע משלוחים במועד ועוד.
* העבודה הינה בצוות, בסביבה דנאמית וצעירה .

דרישות תפקיד

* בגרות מלאה, יתרון ללימודי תעודה או הנדסאי/ת
* שליטה בצוכנות ה-OFFICE ויכולת לימוד תוכנה פנימית
* נסיון בעבודה משרדית ובעבודה מול לקוחות
* תודעת שרות גבוהה, יכולת עבודת צוות
* יכולת עבודה בשעות נוספות לפי הצורך
* נגישות לאזור האייר פורט סיטי

רכז/ת פרוייקטים נושא חברתי כלכלי



תאור משרה

לארגון לעידוד והעצמה של שכבות מוחלשות באוכלוסיה , דרוש/ה רכז/ת פרוייקטים ללווי הקמת עסקים קטנים, לתפקיד הכולל:
• ריכוז תוכניות הדרכה לטיפוח יזמות והקמת עסקים עבור אוכלוסיות ייחודיות ומוחלשות בעיר
• ארגון, ניהול, שיווק ובקרה של הפעלת התוכניות תוך מחויבות לתוצאות
• עבודה מול גורמים עירוניים וארגונים חברתיים מגוונים ורבים
• ניהול צוות ופרילנסרים

דרישות תפקיד

•תואר ראשון לפחות
שליטה מלאה בעבודה עם תוכנות האופיס השונות
•בעל/ת רכב- חובה •אנגלית ברמה גבוהה. ערבית יתרון
•משרה מלאה
• יכולות תקשורת בין-אישית מעולות
• ראש גדול, אחראי/ת
• יכולת ארגון וניהול שוטף
• יכולת ניהול צוות (צוות קטן)
• יכולת עבודה בלחץ והתמודדות עם ריבוי משימות
• יכולת עבודה עצמאית ויוזמה
• יכולת עמידה מול קהל וייצוגיות
• ניסיון בעשייה חברתית

דרושים רכז | רכזת שיווק ומכירות



תאור משרה

לחברת השמה מובילה בצפון דרוש/ה רכז/ת שיווק ומכירות לתפקיד הכולל: יצירת קשרים עם לקוחות חדשים, טיפול בלקוחות קיימים, שיווק במדיה חברתית ועוד ניסיון בתחום השיווק והמכירות - בתחום ההשמה, משאבי אנוש - חובה הכרות עם גורמים ולקוחות בתעשיית מדעי החיים, הייטק, הכרות מוכחת עם מדיות חברתיות,
נמצאו 9 משרות לחיפוש זה