נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - החזרי

תוצאות חיפוש עבודה

דרושים כלכלנ/ית פיתוח עסקי



תאור משרה

דרושים כלכלנ/ית בעל/ת נסיון של כשנתיים-שלוש, להשתלבות בצוות משלב- ניתוח רווחיות פרויקטים, ביצוע בדיקות כדאיות לפרויקטים ועסקאות, ביצוע אנליזות של שיווק / מכירות, בדיקת החזרי השקעות, ניתוח והפקת דוחות רבים והצגתן להנהלה, כיד ימינה של מנהלת הפיתוח העסקי בארגון.

דרישות תפקיד

* בוגר/ת תואר ראשון בכלכלה בציון 80 ומעלה. יתרון משמעותי לבוגרי אוניברסיטאות
* נסיון מוכח ככלכלנ/ית מגוונ/ת בארגון עסקי, לרבות בדיקות כדאיות ואנליזות
* אנגלית ברמה גבוהה מאוד
* יכולת טובה לעבודה בצוות!
* נכונות למשרה מלאה ותובענית בשעות
* הופעה יצוגית
מזכיר/ה למחלקה המשפטית בבנק ירושלים והסביבה 13-12-2015

מזכיר/ה למחלקה המשפטית בבנק



תאור משרה

למכון מחקר רפואי גודל ומכובד בירושלים, דרוש/ה רכז/ת אדמנסטרטיבי/ת למילוי מקום לתקופה של כחצי שנה, בין השעות 10:00-18:00, לעבודה הכוללת:
1.עבודת מזכירות שוטפת למכון ולמנהלת המכון- הדפסות, תיוקים, מענה לקהל, תיאומי פגישות וישיבות.
2. כספים- מעקב אחר הזמנות, ניהול קרנות, ניהול החזרי הוצאות.
3. מעבדה- קבלת דגימות כולל הכנסת נתונים למערכת הממוחשבת, מעקב אחר קבלת ומסירת תשובות מעבדה.
4. הוראה- קשר עם סטודנטים

דרישות תפקיד

1.ניסיון אדמיניסטרטיבי/ מזכירותי- הכרחי. 2. ניסיון בעבודה עם כספים-יתרון.
3. תואר אקדמי- יתרון.
4. יכולת לימוד גבוהה, סדר ודייקנות – הכרחי, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודת צוות ועבודה עצמאית, יוזמה, אחריות ואמינות, יכולת ארגון,יכולת לעבוד בתנאי לחץ.
5. שליטה בתוכנות OFFICE
6. כושר ביטוי גבוה בכתב ובע""פ, יכולת ניסוח מכתבים.
7. אנגלית ברמה גבוהה
8.מגורים בירושלים והסביבה

דרוש/ה מזכיר/ה לאגף מכון מחקר



תאור משרה

דרוש/ה מזכיר/ה לאגף מכון מחקר, לתפקיד אדמנסטרטיבי רחב , הכולל:
• תיאום ישיבות של מנהלת אגף המכון.
• טיפול בדברי הדואר ובבקשות השונות המתעוררות ע"י צוות המכון, כעריכת פגישות ועידה (Video Conference), תיאום הרצאות, החזרי נסיעות וכו’.
• מענה לפניות טלפון בעברית ובאנגלית.
• טיפול שוטף בפגישות ועדות המכון – זימון חברי הוועדות, תיאום דרכי הגעתם, הכנת חומרים לישיבות וארגון החדר.
• תיוק.
• הזמנת כיבוד וציוד.
• שונות – הכנסת הזמנות למעטפות, צילומים, עזרה בהקמת קבוצות אנשי קשר וכו’

- העבודה בבאר שבע

דרישות תפקיד

• אנגלית ברמה גבוהה : יכולת ניסוח מכתבים באנגלית, הבנת טקסטים וניהול שיחות עם חוקרים מחו"ל.
• ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית.
• סבלנות ואדיבות לפונים השונים
• סדר, יכולת ארגון ותיאום פגישות בין מספר רב של משתתפים.
• יחסי אנוש טובים, רצינות, אחריות נמרצות ויוזמה.
• נכונות לעבודה בשעות נוספות גם לעיתים בהתראה קצרה.
נמצאו 3 משרות לחיפוש זה