נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - בתוכנות

תוצאות חיפוש עבודה

ניהול משרד ובק אופיס לסוכנות ביטוח פנסיונית



תאור משרה

ניהול משרד בפועל
מעקב יומי על כל ההצעות שבטיפול
מעקב דוחות יומיים שונים וכו'.
קשר שוטף מול היצרנים- בתי ההשקעות וחברות הביטוח.

דרישות תפקיד

ידע בתוכנות אופיס.
ראש גדול ופתוח ללימוד דברים חדשים
מתאים מאוד למשרת אם- משרה חלקית.
עדיפות לבעלת ניסיון בתחום.

לחברת הייטק בינלאומית דרוש/ה אנליסט/ית



תאור משרה

לחברת הייטק בינלאומית במרכז הארץ דרוש/ה אנליסט/ית.

תיאור התפקיד:
ניתוח בסיסי נתונים, ניתוח תוצאות עסקיות, מיפוי מממצאים, ניתוחים סטטיסטים והסקת מסקנות.

דרישות תפקיד

תואר ראשון בכלכלה/סטטיסטיקה/ מתמטיקה/ הנדסה תעשיה וניהול- חובה.
תואר שני- יתרון.
ניסיון של 1-2 שנים בניתוח בסיסי נתונים, ניתוחים כמותיים - חובה.
ניסיון ב- Bussiness Objects-חובה. אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
שליטה ביישומי office. לא חובה, אבל יתרון: ניסיון בתוכנות סטטיסטיות- spss, sas- יתרון.

נציגי\ות שירות לקוחות



תאור משרה

שיחות נכנסות - שירות ושימור
מתן שירות טלפוני ללקוחות הסוכנות בנושא ביטוח המשכנתא, כגון: כיסוי ביטוח, תביעות, גביה.

היקף משרה:
ראשון שלישי רביעי 08:00-17:00
שני וחמישי 08:30-19:00 במשמרות של 9 שעות
שישי פעם בשבועיים 08:30:12:30
שכר:
30 ₪ לשעה + בונוסים על בסיסי ביצועים + שעות נוספות
*** הטבות מיוחדות לעובדי הסוכנות (רווחה, מתנות, הטבות בחשבון העו"ש)


דרישות תפקיד

ניסיון בתפקיד שירות לקוחות טלפוני – יתרון
ניסיון בביטוח - יתרון
מיומנות מחשב בסיסית, הקלדה מהירה
ידע בתוכנות ה office
יציבות תעסוקתית
אוריינטאציה מכירתית - חובה
עברית ברמה גבוהה
תודעת שירות גבוהה
יכולת למידה מהירה
יכולת עבודה מול מחשב ומספר מערכות

למשרד עורכי דין בתל אביב דרושה מזכירה



תאור משרה

למשרד עורכי דין הממוקם במרכז תל אביב דרושה מזכירה
שעות העבודה א-ה 09:00 - 16:00

דרישות תפקיד

ידיעת השפה האנגלית חובה !
נסיון ושליטה בסביבת עבודה ממוחשבת
ידע בתוכנות אופיס - חובה

דרוש שרטט שפלה 28-12-2015

דרוש שרטט



תאור משרה

למפעל באיזור השפלה דרוש שרטט לעבודה במשרה מלאה.

דרישות תפקיד

ידע בתוכנות inventor + solidworks

דרושים כלכלן | כלכלנית



תאור משרה

לחברת תשתיות דרוש/ה כלכלן/ית בכיר/ה.

דרישות תפקיד

תואר ראשון מוכר בכלכלה או במנהל עסקים - חובה,תואר שני במנהל עסקים - יתרון,נסיון מוכח של 3 שנים בתחומים של ניתוחים כלכליים,בדיקות בדאיות ותמחור,שליטה מצויינת בExcel ובתוכנות ה-Office - חובה,יכולת עבודה עם תוכנות מחשוב שונות, הכרת שוק האנרגיה- יתרון, שליטה טובה מאד בשפה האנגלית, יכולת עבודה ובקרה עצמאית גבוהה, בעל/ת רשיון נהיגה, מגורים באזור המרכז.
עובד משרד נסיעות שפלה 28-12-2015

עובד משרד נסיעות



תאור משרה

התפקיד כולל מענה לטלפונים, עבודה משרדית, ניהול אדמיניסטרטיבי של משרד נסיעות. איתור לקוחות פוטנציאלים ושימוש באינטרנט לצורכי המשרד.

דרישות תפקיד

אדם בעל יכולת שירותית גבוהה ונועם. שליטה מלאה בתוכנות אופיס. שליטה ברשת האינטרט. נסיון בתחום התיירות - יתרון. ידיעת תכנות בשפת HTML לאינטרנט - יתרון. ידע בהכרת הארץ - יתרון. שליטה בשפות זרות - יתרון. רצוי אדם בעל נכונות להתפתח בתחום התיירות. עבודה קבועה ולא זמנית.

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות



תאור משרה

למוסד אקדמי מוביל במרכז הארץ דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עצמאית למאזן לתפקיד מאתגר הכולל ייעול מערך הנהלת החשבונות בחברה,ריכוז דוחות למאזן בכל התחומים,טיפול בתזרים מזומנים,תשלומים למוסדות והכנת שכר ל-100 עובדי הארגון.

דרישות תפקיד

חובה תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / מדופלם + חשבי שכר
* לפחות 4-5 שנות ניסיון בהנה’ח עצמאית למאזן
כולל שכר ללמעלה מ-20 עובדים.
* בעלי יכולת עבודה עצמאית,אמינות,רצינות
לויאליות וארגון לצד דקדקנות.
* שליטה בתוכנות מיכפל, חשבשבת ויישומי
האופיס.
* אנגלית ברמת תכתובות בסיסיות.
* משרה מלאה + שעות נוספות

דרושים/ות עוזר/ת חשב



תאור משרה

לחברת מובילה בחיפה דרוש/ה רואה חשבון /עוזר חשב, עריכת דוחות כספיים . ניתוח דוחות כספיים , הגדרת תהליכים כספיים והנחיית המשתמשים בהתאם. רישום וביצוע התאמות במערכת החשבונאית.

דרישות תפקיד

רואה חשבון, לאחר התמחות באחד מארבעת המשרדים הגדולים. הבנה עסקית של תהליכים מורכבים. יכולת ניהול. ניסיון עבודה ב SAP – מודול רכוש קבוע- יתרון. שליטה מלאה בתוכנות ה- Office.שליטה גבוהה מאוד ב- Excel. אנגלית ברמה גבוהה.
מזכיר/ה למחלקה המשפטית בבנק ירושלים והסביבה 13-12-2015

מזכיר/ה למחלקה המשפטית בבנק



תאור משרה

למכון מחקר רפואי גודל ומכובד בירושלים, דרוש/ה רכז/ת אדמנסטרטיבי/ת למילוי מקום לתקופה של כחצי שנה, בין השעות 10:00-18:00, לעבודה הכוללת:
1.עבודת מזכירות שוטפת למכון ולמנהלת המכון- הדפסות, תיוקים, מענה לקהל, תיאומי פגישות וישיבות.
2. כספים- מעקב אחר הזמנות, ניהול קרנות, ניהול החזרי הוצאות.
3. מעבדה- קבלת דגימות כולל הכנסת נתונים למערכת הממוחשבת, מעקב אחר קבלת ומסירת תשובות מעבדה.
4. הוראה- קשר עם סטודנטים

דרישות תפקיד

1.ניסיון אדמיניסטרטיבי/ מזכירותי- הכרחי. 2. ניסיון בעבודה עם כספים-יתרון.
3. תואר אקדמי- יתרון.
4. יכולת לימוד גבוהה, סדר ודייקנות – הכרחי, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודת צוות ועבודה עצמאית, יוזמה, אחריות ואמינות, יכולת ארגון,יכולת לעבוד בתנאי לחץ.
5. שליטה בתוכנות OFFICE
6. כושר ביטוי גבוה בכתב ובע""פ, יכולת ניסוח מכתבים.
7. אנגלית ברמה גבוהה
8.מגורים בירושלים והסביבה
נמצאו 25 משרות לחיפוש זה 1<2>3