נא רשום שם
נא רשום מספר טפלון
נא למלא ספרות בלבד
נא מלא כתוב דוא"ל תקינה
נא לצרף קורות חיים בפורמט DOC DOCX PDF TXT RTF
חובה לבחור קובץ קורות חיים מהרשימה או לחילופין להעלות קובץ קורות חיים
חובה לאשר את קריאת התקנון
Untitled Document
חברות מובילות

דרושים - בעברית

תוצאות חיפוש עבודה

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות



תאור משרה

לשלוחה מקומית של חב' ציבורית גדולה בפריסה ארצית דרוש/ה מנ"חש עצמאי/ת למאזן לתפקיד המשלב טיפול בכל תחומי ההנ"חש מרמת פקודות יומן, התאמות ספקים/לקוחות, גביה, ניהול הקשר מול הבנקים ועד לסגירת המאזן באופן עצמאי והפקת דוחות כספיים ברמה השוטפת כיד ימינה של המנכ"לית.

דרישות תפקיד

* מנ"חש סוג 3 / מדופלם
* נסיון בכל תחומי ההנ"חש עד למאזן מארגון עסקי (נסיון ממשרד רו"ח אינו מספק!!)
* שליטה מצויינת באקסל
* נכונות למשרה מלאה ותובענית בשעות כולל ימי ו' לסירוגין
* נכונות לעבודה באיזור כפר סבא
* יכולת התבטאות גבוהה בעברית בכתב ובעל פה

דרושים אנליסט/ית לחברה מובילה



תאור משרה

לחברה בינלאומית באזור חיפה דרוש/ה אנליסט/ית. לתכנון, בחינה, ניתוח והצעת אלטרנטיבות לפעילות החברה בעתיד לטווח קצר וארוך ופיתוח כלים תומכי החלטה לממונים וליחידות החברה השונות. ביצוע ניתוחים והערכות כלכליות של הזדמנויות עסקיות של תוכניות השקעה של החברה. איתור מוקדי סיכוי וסיכון עתידיים לפעילות החברה בתוך הענף ומחוצה לו על מנת לאפשר לחברה תגובה הולמת בזמן מתאים. פיתוח יישומים ממוחשבים לניתוח ולקבלת החלטות עבור אגף תכנון ופיתוח ועבור גופים נוספים בחברה, ניתוח מגמות בשוק העולמי בכלל ובענף התובלה בפרט, ופיתוח טכניקות חיזוי להשפעת מגמות אלה על פעילות החברה.

דרישות תפקיד

השכלה אקדמאית בתחומים רלבנטיים - כלכלה, מינהל עסקים, תעשייה וניהול, לוגיסטיקה , מימון ושיווק . יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית גבוהה . כישורים ניהוליים לניהול משימות ופרויקטים. שליטה ברמה גבוהה בכל תוכנות ה-OFFICE שליטה בעברית ובאנגלית , כולל ניסוח, פרזנטציה ושיחה.

דרושים מנהל | מנהלת ארכיון - חצי משרה



תאור משרה

לארגון גדול להשתלבות בסביבת עבודה איכותית ויציבה, דרוש/ה מנהל/ת ארכיון במשרה חלקית. תפקידו/ה של מנהל/ת הארכיון לאסוף ולשמור את התעודות, המסמכים וההתכתבויות שראוי לשמרם ולדאוג באופן יזום לקבל באופן שוטף את החומרים שחשוב שישמרו מהאגפים השונים כחלק משימור ההיסטוריה של המוסד, ולתייקם ולשמרם באופן שיקל על איחזורם בעת הצורך.
התפקיד כולל:
• גיבוש נוהל תיוק בארגון •מתן הדרכות שוטפות לעובדים לגבי נוהל התיוק באגפים השונים והטעמת התהליך שיביא לכך שהחומרים שחשוב שישמרו יגיעו לארכיון
• הפעלת הארכיון באמצעות מתנדבים"

דרישות תפקיד

• תואר אקדמי במידענות או ארכיבאות. עדיפות לתואר נוסף בתחום האמנות/ארכיאולוגיה
• ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול ארכיב
• ניסיון בהפעלת עובדים
• שליטה טובה מאוד בעברית ובאנגלית

דרוש/ה מזכיר/ת אגף קשרי חוץ - חצי משרה



תאור משרה

לארגון גדול ומוכר, בעל שם עולמי, הממוקם בירושלים, דרוש/ה מזכיר/ת אגף קשרי חוץ - לחצי משרה קבועה.
שעות עבודה: 4 שעות ביום, 13:00-09:00 ( אפשרות לגמישות בשעות). לתפקיד הכולל:
עזרה בטיפול ומעקב אחר קרנות ותורמים.
ניהול משרד שוטף: ניסוח וכתיבת מכתבים, תיוקים, הדפסות.
תיאום וליווי ביקורים וטקסים.
כתיבה וניתוח דו""חות לתורמים הן מילוליים והן תקציביים.
ניסוח ותרגום באנגלית ובעדיפות גבוהה גם בעברית.
עבודה מול גורמים בארץ ובחו"ל.
עבודה שוטפת מול כל תוכנות OFFICE כולל הכנת מצגות POWER POINT .

דרישות תפקיד

תואר אקדמי.
אנגלית- שפת אם. (נדרשת תעודת בגרות בשפת האם). יכולת ניסוח ודיבור ברמה גבוהה מאוד. יתרון גדול לבעל/ת ניסיון קודם בעבודה באנגלית.
עברית - רמה גבוהה.
מעל 3 שנות ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית.
נכונות לעבודה בחצי משרה לטווח ארוך.
היכרות וניסיון בעבודה עם תוכנות אופיס.
יכולת עבודה עצמאית תוך אחראיות מלאה.
יכולת סדר וארגון.
זריזות.
יוזמה לפיתוח תחומי האחראיות.

העבודה בירושלים

דרוש/ה מזכיר/ה לאגף מכון מחקר



תאור משרה

דרוש/ה מזכיר/ה לאגף מכון מחקר, לתפקיד אדמנסטרטיבי רחב , הכולל:
• תיאום ישיבות של מנהלת אגף המכון.
• טיפול בדברי הדואר ובבקשות השונות המתעוררות ע"י צוות המכון, כעריכת פגישות ועידה (Video Conference), תיאום הרצאות, החזרי נסיעות וכו’.
• מענה לפניות טלפון בעברית ובאנגלית.
• טיפול שוטף בפגישות ועדות המכון – זימון חברי הוועדות, תיאום דרכי הגעתם, הכנת חומרים לישיבות וארגון החדר.
• תיוק.
• הזמנת כיבוד וציוד.
• שונות – הכנסת הזמנות למעטפות, צילומים, עזרה בהקמת קבוצות אנשי קשר וכו’

- העבודה בבאר שבע

דרישות תפקיד

• אנגלית ברמה גבוהה : יכולת ניסוח מכתבים באנגלית, הבנת טקסטים וניהול שיחות עם חוקרים מחו"ל.
• ניסיון מוכח בעבודה אדמיניסטרטיבית.
• סבלנות ואדיבות לפונים השונים
• סדר, יכולת ארגון ותיאום פגישות בין מספר רב של משתתפים.
• יחסי אנוש טובים, רצינות, אחריות נמרצות ויוזמה.
• נכונות לעבודה בשעות נוספות גם לעיתים בהתראה קצרה.

דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עורכי דין



תאור משרה

למשרד עורכי דין ייחודי, העוסק בתחום ההגירה וה- Relocation, דרוש/ה מזכיר/ה.
העבודה דינאמית, דורשת מוטיבציה גבוהה מאוד, תשומת לב רבה לפרטים,
יכולת קליטה מהירה, חריצות, אסרטיביות ורצון להצליח בכל משימה. העבודה כוללת את כל פעילויות המשרד:
ניהול וביצוע פרויקטים מגוונים,
הנהלת חשבונות מול לקוחות,
מענה טלפוני,
קבלת קהל,
תיאום פגישות,
דואר,
בנקים,
שרות לקוחות ועוד.

דרישות תפקיד

ניסיון קודם כמזכיר/ה במשרד - חובה
שליטה מלאה ב- Office
נדרשת יכולת ביטוי גבוהה בעל-פה ובכתב בעברית וידע טוב באנגלית.
נדרשת יכולה עבודה עצמאית ותודעת שירות גבוהה מאוד.

אחראי/ת משמרת למחסן



תאור משרה

למרלוג של חברת משקאות בבאר שבע דרוש/ה:
אחראי/ת משמרת למחסן,
ניסיון ניהולי ובפרט ניסיון ניהולי במחסן- חובה!
ידע בתוכנת SAP – יתרון גדול.
נסיון כמלגזן/ית- יתרון!
קריאה וכתיבה בעברית- חשוב מאוד.
בעלי/ות רכב






נמצאו 7 משרות לחיפוש זה