קורות חיים לדוגמא שירות לקוחות
דוגמא לקורות חיים
אינדקס דוגמאות של קורות חיים
שירות לקוחות
תמיכה טכנית

שירות לקוחות פרונטלי

נציג שירות

מנהלי מוקד

נציג שימור

נציג גבייה

בשוק העבודה הרווי של ימינו, נאלץ כל מעסיק המפרסם מודעת דרושים להתמודד עם מספר עצום של פניות, לקרוא קבצי קורות חיים בזה אחר זה ומתוך כל שטף המידע המציף אותו כנחשול ענק לברור את הפונים המרשימים ביותר ואותם לזמן לראיון.

ניתן לחשוב על המעסיק כעל מי שמחפש דייט פוטנציאלי באתרי שידוכים. ההיצע העומד בפניו הוא גדול ורב, כל אחד מציג את מרכולתו בצורה נאה ומפתה, אך מי שאינו מרשים מספיק, נפסל כלאחר יד. מחקרים עדכניים מראים כי הזמן הממוצע שמקדיש מעסיק לקריאה ראשונית של קורות חיים הוא עשר שניות. אם הצלחת לגרום לו לא לשלוח את הטופס שלך אל תהום השכחה אחרי פרק זמן זה – הרי שאתה אולי כבר בדרך אל ראיון העבודה המבוקש.

איך גורמים למעסיק להתעמק דווקא בקורות החיים שלך?


אם אתה מעוניין לעבוד בשירות לקוחות, הרי שאתה אמור להיות אמון על מלאכה זו. עליך למכור את עצמך, כמו שבבוא היום, אם תצלח את המשימה ותתקבל לעבודה, תצטרך למכור את המוצר/שירות/ארגון שלך.

כשאתה כותב קורות חיים, לכל משרה שהיא, עליך להיות תמציתי, ישיר ולמכור את עצמך היטב. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כשאתה מציע את עצמך לתפקיד הנושק לתחום המכירות והשיווק – שירות לקוחות.

בטרם תשלח את קורות החיים שלך למעסיק, מומלץ לעבור על קורות חיים לדוגמה שירות לקוחות. נסה לקרוא כמה שיותר כאלה ולהתרשם כיצד עושים זאת נכון. כדי לעזור לך, ריכזנו עבורך מספר דגשים הנוגעים לתחום שירות הלקוחות באופן ייחודי:


• הכשרה - בסעיף ההשכלה כדאי לתת דגש מיוחד על ההכשרה בתחום, אם ישנה. אם עברת קורסים שונים הנוגעים ליחסי אנוש, גישור, ניהול וכד' – הפנה את הזרקור אל תחום זה. ציין כמה לימודים אלה תרמו לך ויתרמו למעסיק שלך ביכולת להתמודד עם לקוחות החברה.

• רקע וניסיון - כמובן שכל מעסיק חפץ לגייס לשורותיו עובד בעל רקע מתאים. אך יש תחומים בהם הרקע הינו חשוב במיוחד, כי ההשתפשפות האמיתית בתחום מתרחשת בפועל, בשטח, ולפעמים היא חשובה אף יותר מלימודי התיאוריה בתחום. אם יש לך ניסיון רב – פרט והסבר כיצד התמודדת עם מצבים מורכבים הנוגעים לשירות לקוחות ואילו כלים רכשת כתוצאה מניסיון זה.

• תכונות אופי הנוגעות לתפקיד - פרט אילו צדדים באישיותך הופכים אותך לאיש שירות הלקוחות האולטימטיבי עבור המעסיק. כמו בכל תחום, חשוב להיצמד לאמת בפרסום, אולם סביר להניח שאם אתה מחפש משרה בשירות לקוחות אתה אכן שירותי, סבלני, אנושי ותקשורתי. תן לעיניו של המעסיק לצוד את המילים אותן הוא מחפש כשהוא מרפרף על מה שכתבת. זה המקום לחזור ולהדגיש – אל תכתוב דברים שיציגו אותך כבלון נפוח שיתפוצץ בקול רעש עז ברגע שינעצו בו סיכה. הצג את עצמך כפי שאתה באמת – אבל נסח זאת בצורה המוכרת ביותר האפשרית.