קורות חיים לדוגמא אדמינסטרציה , מנהלה ומזכירות
דוגמא לקורות חיים
אינדקס דוגמאות של קורות חיים
אדמינסטרציה , מנהלה ומזכירות
מזכירות

ניהול משרד

פקידות

קלדנות

מזכירה בכירה

מזכירה שיווקית

קורות חיים טובים למשרות אדמיניסטרציה מנהלה ומזכירות


משרות אדמיניסטרציה, מנהלה ומזכירות לא זוכות לכבוד המגיע להן. בפועל מדובר בעבודות שחלקן דורשות שילוב של מספר כישורים שיש אותם למעטים : יכולת ארגון קפדנית, עבודה בתנאי לחץ, התמצאות במגוון תוכנות מחשב, ניהול מושלם של לו"ז, קבלת קהל אדיבה ועוד. במשרדים רבים, המזכירה שלוטת ביד רמה בכל ההתנהלות של המעסיק והעובדים ובלעדיה אף אחד לא היה מוצא את הידיים והרגליים. אם יש לכם ניסיון וכישורים בתחום האדמיניסטרטיבי וגם קבלות עליהם, אתם עשויים להיות נכסים חשובים בכל מקום עבודה וחשוב שקורות החיים שלכם יבליטו את זה.


הניסיון מעל הכל

הפערים בין עובד אדמיניסטרטיבי חדש וחסר ניסיון לעובד ותיק שכבר ניהול מערכות מורכבות ולחוצות בעבר הם תהומיים.

אם יש לכם ניסיון במשרד או חברה מובילה, הוא צריך להופיע בהרחבה בראש קורות החיים שלכם .

המעסיקים מכירים את השוק ואם סיימתם עבודה בהצלחה במשרד עורכי דין גדול, למשל, עם המלצה חמה מהבוס הקודם, מעסיקים יעמדו בתור להעסיק אתכם.

סעיף הניסיון המקצועי צריך לכלול פירוט של כל התחומים והעיסוקים שבהם עסקתם

בעבודה הקודמת : עם אילו תוכנות מחשב עבדתם, באילו פרויקטים הייתם מעורבים ואיזה אופי נשא התפקיד בדיוק. רצוי להקיף כמה שיותר נושאים כדי להראות את מגון היכולות, אבל בתמציתיות כדי לא להעמיס על העין בעניינים תפלים.

עמידה בתנאי לחץ

עבודות בתחום האדמיניסטרציה, המנהלה והמזכירות הן מגוונות מאוד ומשתנות ממקום למקום על פי צרכיו .

עובד אדמיניסטרציה טוב מסוגל לנהל המון משימות מתחומים שונים במקביל מבלי לאבד אף פרט ובלי לעשות טעויות. קורות החיים שלכם צריכים להבליט את היכולת הנדירה הזאת, שרק בזכותה משרד גדול יכול להתנהל. המעסיק העתידי שלכם, תלוי לחלוטין ביכולת שלכם לעמוד בעומסי עבודה ולהתנהל בשקט גם במקום הלחוץ ביותר. במידה רבה המעסיק רוצה לדעת שאיתכם בעמדת המזכירות יהיה לו הרבה שקט נפשי – וזה מה שקורות החיים שלכם צריכים להבליט.

הכישורים והמגבלות שלכם

יחד עם זאת, הפרזה ביכולות שלכם בקורות החיים יכולה לעמוד לכם לרוע. הם צריכים לשקף יכולות קיימות ולא לגרום לכם להיות מוזמנים לראיונות עבודה שלא מתאימים לכם. עבודות אדמיניסטרציה ומזכירות נשענות במידה רבה על הכישורים האישיים והבין אישיים של הממלא אותן, לכן לא יזיק
להוסיף להם סעיף של כישורים אישיים ולהבהיר דרכו את תכונות האישיות שהופכות אתכם לעובדים איכותיים .
בין התכונות החשובות לעניין זה יהיו : יכולת עבודה במקביל, עמידה בלחץ ויחסי אנוש טובים.

המלצות

כאמור, מעסיקים תלויים מאוד בעובד מזכירות טוב ולמרות יחסי המרות, מעסיק קודם הגון, יסכים לכתוב לכם המלצה חמה. חשוב להתעקש לקבל המלצה לצרף אותה כנספח לקורות החיים
המלצה חמה ממקום עבודה רציני מקדמת מאוד את הסיכויים שלכם לקבל הזמנה לראיונות עבודה
.



למשרות בתחום :
דרושים אדמיניסטרציה, מנהלה ומזכירות